MÚSICAPRIMER DISCU

'PARTE DE LA SOLUCIÓN' ye’l primer discu llarga duración de MISIVA.

Asoleyáu en Setiembre de 2010 y editáu pola productora asturiana ALGAMAR, el discu ta grabáu nos ESTUDIOS ECLIPSE d’Uviéu baxo la dirección de Dani Sevillano y masterizáu n’AMSTERDAM MASTERING por Darius Van Helfteren.

Ye un doble cd compuestu por diez temes n’asturianu y los mesmos diez en castellanu siguiendo la llinia sonora que marcaren cola so maqueta debut “MISIVA”. Punk rock directu y potente nel que nun falten temes de denuncia y de compromiso social. Asina, Oficialidá, Activismu y Conciencia siguen siendo los pegoyos nos que se sofita la filosofía de la banda y d’esti mou ofrécennos temes como 'Guantánamo', 'Parte de la Solución', 'Mio Triste Hestoria' o 'La Casa’l Mieu' (nomináu al  Premiu al Meyor Cantar 2009) nos que se ve el llau más reivindicativu de MISIVA y otros más personales como 'Siempre Fiel', 'Mio Propia Llei' o 'Xudes Traidor'.

En resume, diez cantares colos que MISIVA quier entrar fuerte na escena musical asturiana.

PARTE DE LA SOLUCIÓN' es el primer disco larga-duración de MISIVA.

Publicado en Septiembre de 2010 y editado por la productora asturiana ALGAMAR, el disco está grabado en los ESTUDIOS ECLIPSE de Oviedo y masterizado en AMSTERDAM MASTERING por Darius Van Helfteren.

Es un doble cd compuesto por diez temas en asturiano y los mismos diez en castellano siguiendo la línea sonora que marcaron con su maqueta debut “MISIVA”. Punk rock directo y potente en el que no faltan temas de denuncia y de compromiso social. Así, Oficialidad, Activismo y Conciencia siguen siendo los pilares que sostienen la filosofía de la banda y de este modo nos ofrecen temas como 'Guantánamo', 'Parte de la Solución', 'Mi triste Historia', 'Hogar del Miedo' (nominado al Premio a la Mejor Canción en asturiano de 2009) en los que se ve el lado más reivindicativo de MISIVA junto con otros más personales como 'Siempre Fiel', 'Mi Propia Ley' o 'Judas Traidor'.

En resumen, diez canciones con los que MISIVA quiere pisar fuerte en la escena musical asturiana.