DEMO. 02-2009

Producción, grabación y mezcla por Dani Sevillano.

Mastering: Amsterdam Mastering por Darius Van Helfteren.

 

 

 

 

 

En 2009 sal la primer maqueta autoeditada de la banda nún formatu novedosu: Cinco cantares n’asturianu y los cinco mesmos cantares en castellán. Esta filosofía billingüe surde col enfotu de poner les dos llingües a la mesma altura, al empar que s’avera la llingua asturiana a la xente que la desconoz.

Hai que dicir qu’esta primer maqueta superó toles espectatives que MISIVA tenía pa con ella. Ganaron dos premios (Llanera Suena 09 y CISLAN de Llangréu) y ún de los sos cantares tuvo nomináu al Premiu al Meyor Cantar de 2009. Amás, esta maqueta dio-ys el privilexu de tocar nel Conciertu pola Oficialidá xunto a bandes mítiques asturianes como Dixebra, Los Berrones, Skama la Rede, etc.

En 2009 sale la primer maqueta autoeditada de la banda en un formato novedoso: cinco canciones en asturiano y las mismas cinco canciones en castellano. Esta filosofía bilingüe surge con la intención de poner las dos lenguas a la misma altura, a la vez que se acerca la lengua asturiana a la gente que no la conoce.

Hay que decir que esta primera maqueta superó todas las expectativas que MISIVA tenía para ella. Ganaron dos premios (Llanera Suena 09 y CISLAN de Langreo) y una de sus canciones estuvo nominada al Premio a la Mejor Canción en asturiano de 2009. Además, esta maqueta les dio el privilegio de tocar en el Concierto por la Oficialidad junto a bandas míticas asturianas como Dixebra, Los Berrones, Skama la Rede, etc.