SEGUNDU DISCU-SEGUNDO DISCO

Producción, grabación y mezcla:

Distrito Federal Music Factory por Dani Sevillano.

Mastering:

Amsterdam Mastering por Darius Van Helfteren.

Collaboraciones | Colaboraciones:

Blin en 'Pueblu en Paz' | 'Pueblo en paz'

-intro gaita-.

 

 

 

Discu asoleyáu pol sellu valecianu MALDITO DIGITAL nel yá tradicional formatu billingüe asturianu-castellán.

Son trece temes llenos d’enerxía, velocidá y reivindicación nos que siguimos madurando la propuesta y el soníu del “Parte de la solución” con temes de punk rock rápidu y melódicu na onda de bandes como Bad Religion, Rise Against, NOFX, etc.

Cantares de denuncia como “Revolución TV”, “Isla de basura” o “Gran Mentira” entemécense con otros más personales como “Aire nuevu” o “Cometes” no que pretende ser un asaltu definitivu a la escena punk rock d’Asturies y de tol estáu.

No que se refier al soníu siguimos apostando pol soníu potente y directu pulíu por Dani Sevillano (Warcry, Mala Reputación) y masterizáu por Darius Van Helfteren (‘Amsterdam Mastering’-Amsterdam).

¡Nun vos lo perdáis, nun va dexavos indiferentes!

Disco publicado por el sello valenciano MALDITO DIGITAL en el tradicional formato bilingüe asturianu-castellano.

Trece temas llenos de energía, velocidad y reivindicación en los que seguimos madurando la propuesta y el sonido de nuestro primer disco ‘Parte de la solución’, con temas de punk rock rápido y melódico en la onda de bandas como Bad Religion, Rise Against, NOFX, etc.

Canciones de denuncia como ‘Revolución TV’, ‘Isla de basura’ o ‘Gran mentira’ se mezclan con otros más introspectivos como ‘Aire nuevo’ o ‘Cometas’ en lo que pretende ser un asalto definitivo a la escena punk rock de Asturias y de todo el estado.

En lo referente al sonido se ha seguido apostando por el sonido potente y directo pulido por Dani Sevillano (Warcry, Mala Reputación) y masterizado por Darius Van Helfteren (‘Amsterdam Mastering’-Amsterdam).

¡No os lo perdáis, no dejará indiferente a nadie!