CUARTU DISCU - CUARTO DISCO

 


Producción, grabación, mezcla: Ovni estudios por Pablo Martínez (Bonielles-Asturies)

Mastering: Mamia Estudios por Jonan Ordorika (Altsasu-Nafarroa)

Diseñu: Rubonón y La Bella Solera

 

Colaboraciones: Ata (Gráu Punk-rock-keeper), coros

 

“EN PIE DE XERA”, viene astráu de novedaes. En primer llugar, el soníu. Pa esti cuartu discu apostamos por prebar experiencies nueves y fumosal OVNI Estudiu de Bonielles (Llanera). El capitán de la nave, Pablo Martínez (Desakato), supo sacar un soníu más crudu y agresivu que davezu y nel que nos afayamos como pexe nel agua.

Segundu, la edición. Nesti trabayu, quiximos facer una edición única ya entera n'asturianu. ¿El motivu? La gran acoyida y el calor qu'el públicu amosó, tanto dientru como fuera d'Asturies, a los temes interpretaos na nuesa llingua materna, lo que xuníu a una apuesta decidía pola so dignificación, fizo qu'escoyeramos usala como ferramienta de comunicación. Los idiomas nunca son fronteres y menos nel punk rock.

En tercer llugar, el diseñu. El moscón Rubén Fernández, encargáu de la imaxe de la banda dende qu'entamó, xunta fuerces a comuña col colectivu, también moscón “La Bella Solera” pa ufiertar una imaxe renovada. Nuevu logo, un digipack impecable y atrevíu que de xuru nun va dexar indiferente a naide.

P'acabar, el títulu. EN PIE DE XERA ye un xuegu de pallabres ente “en pie de guerra” y “xera”. Asina vemos el mundu recordando agora que tovía queda muncho por facer.

“EN PIE DE XERA”, viene cargado de novedades. En primer lugar, el sonido. Para este cuarto disco hemos apostado por probar nuevas experiencias y nos hemos ido al OVNI Estudio de Bonielles (Asturies). El capitán de la nave, Pablo Martínez (Desakato), ha logrado sacar un sonido más crudo y agresivo que en discos anteriores en el que nos hemos encontrado como pez en el agua.

Segundo, la edición. En este trabajo, hemos apostado por una edición única e íntegra en asturiano. ¿El motivo? La gran acogida y el calor que el público ha mostrado a los temas interpretados en nuestra lengua materna lo que unido a una apuesta decidida por su dignificación, han hecho que nos decantemos a usarlo como su herramienta de comunicación. Los idiomas no son fronteras y menos en el punk rock.

En tercer lugar, el diseño. El moscón Rubén Fernández, encargado de la imagen de la banda desde sus inicios, aúna fuerzas con el colectivo, también moscón “La Bella Solera” para traernos una imagen renovada. Nuevo logo, un digipack impecable y atrevido que seguro que no dejará indiferente a nadie.

Por último, el título. EN PIE DE XERA es un juego de palabras entre “en pie de guerra” y “xera”, término que en asturiano quiere decir “tarea o trabajo por hacer”. Así vemos el mundo recordando que queda mucho por hacer.