estrella bolillo 17-06. XIXÓN estrella bolillo

XXIX Conciertu pola Oficilidá

18.00h. Parque Hermanos Castro
 
estrella bolillo 01-07. INTRIAGU estrella bolillo
IV Maizu Rock
 
estrella bolillo 28-07. XIXÓN estrella bolillo
I TSUNAMI FESTIVAL
Skate Park. Cimavilla
 
estrella bolillo 26-08. LLUGONES estrella bolillo
Underpark Fest
Parque La Paz

 

 

 

¿Prestaríate que toquemos cerca onde vives?

 

¿Te gustaría que toquemos cerca de donde vives?

 

Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Últimos conciertos

  • 29-10-2016. UVIÉU | OVIEDO. RAPOSU ROCK 2016 Open or Close

  • 15-10-2016. SAMA LLANGRÉU | SAMA DE LANGREO. XIII ASTURIES NUN ESCAEZ Open or Close

  • 24-09-2016. SAN MATEO. XX REBUJAS ROCK Open or Close

  • 21-09-2016. UVIÉU | OVIEDO. CONCURSO ROCK Open or Close

  • 03-09-2016. CORVERA. ROCKVERA Open or Close

  • 02-07-2016. XIXÓN | GIJÓN. V SURF SOLIDARIO Open or Close

  • 01-07-2016. SAN PEDRO BERCIANOS. BUNKER ROCK Open or Close

  • 13-05-2016. VILLACELAMA. TROMPAROCK Open or Close

  • 17-04-2016. UVIÉU | OVIEDO. BLOWFUSE Open or Close

  • 16-04-2016. LEÓN. ESPACIO VÍAS Open or Close

  • 20-03-2016. MADRID. PIZZAFEST Open or Close

  • 05-03-2016. LA POLA SIERO | POLA DE SIERO. III XORNAES MUYER REVOLUCIONARIA Open or Close

  • 30-01-2016. UVIÉU | OVIEDO. DESPEDIDA F-SIDE Open or Close

  • 30-10-2015. MIERES. FESTIVAL ENSIN MORDACES Open or Close

  • 04-09-2015. GRAU | GRADO. PUB BO2 Open or Close

    El pasáu vienres 4 de setiembre teníamos una fecha marcao en calendariu. Yera’l día que díbamos presentar en casa, en Grau, el caberu discu, “Invencibles”. Yera importante pa nós, porque tocar en casa siempre ye una cosa que te llega’l coral. Enseñar los nuevos cantares a los collacios de siempre en direutu y compartir mugor con ellos ye una cosa que presta enforma. Fixímoslo nún chigrín pequeñu y’acoyedor u pasamos delles hores de les nuestres vides. Queremos da-y les gracies dende equí al siempre espléndidu Tino y’al so Bo2 por tratanos perbien.
    Ente unes coses y otres, decidimos facer el conciertu solos, ensin teloneros. Queríamos que too quedare en casa, vaya. Plantegóse la posibilidá de facelo desti xeitu y’asina foi.
    Garramos tolos bártulos en llocal y fuimos averándolo too hasta’l chigre pa facer la preba soníu y ver cómo nos afayábamos enantes de la cita.
    L’actu entamó pasáes les 11 la nuechi con xente arremolinao entá na puerte, pero qu’entraron p’allá al sentir los primeros acordes.
    Foi un conciertu u tocamos temes que nun tábemos tocando caberamente. Solo dexamos dos del “Invencibles” en tinteru. Del “Gran Mentira” repasamos la primera metá’l discu; y del “Parte de la Solución” entamamos con “Siempre fiel”, como bien siendo vezu, y finamos con “La casa’l mieu”, nos bises y por petición popular. Yá facía dellos conciertos que la dexáramos de llau. Tampocu escaecimos ufierta-y a la xente sentir el “Rapaz refalfiao…”. Tuvimos cerca la hora y picu dando-y.
    Prestó alcontrase otra vez con vieyos conocíos y ver xente permozo, que ye lo qu’echamos en falta sobre too nos conciertos de Grau. Llueu llegó lo que más “presta” de los conciertos: recoyelo too. Tomámoslo con calma p’aprovechar tomar unos cacíos, ente qu’acarretábemos un amplificador o un instrumentu, pa con xente que facía tiempu que nun víamos. Dixo un collaciu que tardamos más en recoyer que lo que duró’l conciertu. Con eso ta too dicho.

     El pasado viernes, 4 de septiembre, teníamos una fecha marcada en el calendario. Era el día en que íbamos a presentar en casa, en la villa moscona, nuestro último disco, “Invencibles”. Era importante para nosotros porque el tocar en casa siempre es una cosa que te llega al corazón. Enseñar las canciones nuevas a los colegas de siempre en directo y compartir sudor con ellos, es una movida que mola mucho. Lo hicimos en un bar pequeño y acogedor donde hemos pasado bastantes horas de nuestras vidas. Desde aquí, queremos darle las gracias a Tino y su Bo2 por tratarnos muy bien.

    Entre unas cosas y otras, decidimos hacer el concierto solos. Sin teloneros. Queríamos que quedase todo en casa, vaya. Se planteó la posibilidad de hacerlo así, y así fue.
    Cogimos todos los bártulos en el local y fuimos acercándolo todo hasta el bar para realizar la prueba de sonido y ver cómo nos encontrábamos antes de la cita.
    El acto empezó pasadas las 11 de la noche, con gente arremolinada todavía en la puerta, pero que entraron nada más escucharon los primeros acordes.
    Fue un concierto en el que tocamos temas que no estábamos tocando últimamente. Solo nos dejamos en el tintero dos del “Invencibles”. Del “Gran Mentira” repasamos la primera mitad del disco; y del “Parte de la Solución” empezamos con “Siempre fiel”, como viene siendo habitual, y finalizamos con “La Casa’l mieu”, en los bises y por petición popular. Ya hacía bastantes conciertos que la habíamos dejado de lado. Tampoco nos olvidamos ofrecer a la gente escuchar el “Rapaz refalfiao…”. Estuvimos dándole más de una hora.
    Nos moló encontrar viejos conocidos otra vez y ver gente muy joven, que es lo que se echa de menos en los conciertos de Grado, sobre todo. Luego llegó lo que más “gusta” de los conciertos: recogerlo todo. Nos lo tomamos con calma para aprovechar a tomar unas garimbas con gente que hacía tiempo que no veíamos, entre que llevábamos un amplificador o un instrumento. Dijo un colega que habíamos tardado más en recoger que lo que había durado el conciertu. Con eso, está dicho todo.

     

  • 06-08-2015. LES ARRIONDES | ARRIONDAS Open or Close

  • 11-07-2015. INTRIAGO. III MAIZU ROCK Open or Close

  • 27-06-2015. XIXÓN | GIJÓN. SALA SWEET 01 Open or Close

  • 20-06-2015. VILLARCAYO. DOLMEN FEST Open or Close

    El sábadu, 20 de xunu, fuimos por primer vez hasta Villarcayo, en Burgos, a tocar nel “IV Dolmen Music Fest”. Esti festi ta entamao pola estaya de mocedá “Dolmen”, y que vien siendo’l relevu’l “Baitu Rock”, yá desapaecío. Del mesmu xeitu ñació’l “Dolmen Music Fest”, festival nel que na edición desti añu pudimos compartir escenariu coles bandes “Eslabón”, “Jaula de Cristal”, “Drinking Park” y colos collacios de “Mala Reputación”. Entamó l’asuntu a eso les 9 la nuechi y’allargóse too hasta bien entrao la madrugada.

    El festival yera de baldre, nún aparcamientu a la vera’l ríu con un par de puestinos pa mercar bocadiellos y bebides a bonos precios, camisetes del festival y de les bandes que tocábemos, discos… amás tamién prepararen una zona p’acampar. Too esti garapiellu coses que topamos golíen dende que llegamos a festival familiar y ente amigos, pol bon xeitu conque nos trataren. Nun tenía un ris que ver con esos festivalonos u pagues unos precios d’entrada, bebida y yantar de lo más cimero.

    El nuestru conciertu foi de los peores que dimos de llargo. Y mirai que taba too bien preparao pola estaya, sentíamonos bien n’escenariu, pero a vegaes axúntense los astros detrás d’una barrica a zampicar culines y entamen xugar colos nuestros destines. Home, tamién inflúi que llevábemos ensin tocar xuntos dende Comillas facía un mes. Y’amás nun ensayáramos nin un ris. Diéronse fases nes que de la que tabes tocando nun sabíes cuálo yera lo que venía darréu. De la que xubieron Kiko y Daviz de “Mala Reputación” a sofitanos nel cantar “Lo que nun aprendí” quedaron ablayaos del ambiente qu’atoparon. Pero, bono, pudimos sacalo p’alantre. Igual ye la nuestra impresión, llueu más tarde, hebo xente que y-prestó enforma, sobre too una xentiquina que foron venos a Comillas nel “Beltane Fest”, que volvimos atopalos en Villarcayo y que quixeron averase a charrar una pizquina con nós. Dende equí, dende estes llinies, los queremos saludar.

    A la fin, un festivalucu pa entamar el branu con ganes, pa la zona norte de Burgos, que recueye’l relevu’l “Baitu Rock” endempués que dexara facese fai dos años. Si sabéis de qué diba un, de xuru que sabéis de qué va esti.

    El sábado, 20 de junio, fuimos por vez primera hasta Villarcayo, Burgos, a tocar en el “IV Dolmen Music Fest”. Este festival está organizado por la asociación juvenil “Dolmen”, y que viene siendo el relevo al “Baitu Rock”, ya desaparecido. De la misma manera nació el “Dolmen Music Fest”, festival en el que en la edición de este año pudimos compartir escenario con las bandas “Eslabón”, “Jaula de Cristal”, “Drinking Park” y con los colegas de “Mala Reputación”. Empezó el asunto a eso de las 9 de la noche y se alargó hasta bien entrada la madrugada.

    El festival era gratis, en un aparcamiento al lado del río y con algunos puestillos en los que se podían comprar bocadillos y bebidas a buenos precios, camisetas del festival y de las bandas que tocábamos, discos… además, también facilitaron una zona de acampada. Toda esta movida que nos encontramos olía desde que llegamos a festival familiar y entre amigos, por cómo nos acogieron. No tenía nada que ver con esos megafestivales donde pagas unas entradas, unas bebidas y un comer por todo lo alto.

    Nuestro concierto fue de los peores que dimos de largo. Y mirad que estaba todo bien preparado por la asociación, nos oíamos bien en el escenario, pero hay veces que se juntan los astros detrás de un tonel a soplar culetes de sidra y empiezan a jugar con nuestros destinos. Hombre, también influye que llevábamos sin tocar juntos desde hacía casi un mes en Comillas. Además, no habíamos ensayado nada. Se dieron fases en las que según ibas tocando no sabías qué venía detrás. Nada más subieron Kiko y Daviz, de “Mala Reputación”, a ayudarnos en la canción “Lo que no aprendí” quedaron a cuadros del ambiente que se encontraron. Pero, bueno, pudimos sacarlo adelante. Igual es nuestra impresión, porque más tarde, hubo gente que nos dijo que le había molao el concierto, sobre todo unas personas que fueron a vernos a Comillas en el “Beltane Fest”, que nos volvimos a encontrar en Villarcayo y que no dudaron en acercarse a charlar una rato con nosotros. Desde aquí queremos saludarlos, desde estas líneas.

    En fin, un festivalillo para empezar el veranito con ganas, hacia la zona norte de Burgos, y que recoge el relevo del “Baitu Rock”, después que se dejara de celebrar hace dos años. Si sabéis de qué iba uno, seguro que sabéis de qué va este.

     

  • 30-05-2015. COMILLAS. BELTANE FEST Open or Close

  • 25-04-2015. LLANES. SALA KAMBA Open or Close

  • 10-04-2015. UVIÉU | OVIEDO. SALA ESTILO. BERRI TXARRAK Open or Close

  • 17-01-2015. COMILLAS. SALA PAMARA Open or Close

    Sábadu, 17 xineru'l 2015. Última fecha que compartíamos con Desakato na xira presentación del so últimu discu. Ye raro que nun lo digamos, pero esta fecha ye de les de recordar dende lo más fondero'l coral. A lo llargo'l día, cuandu lo normal ye que pases ratos d'astristayamientu polo que fina, toles vivencies y anéudotes de les que nos alcordamos y toes aquelles que, de xuru, escaecemos; pol contrariu, foi un día que nun se y-quitó a naide la sorrisuca la boca. Cocíase que diba ser un conciertu de los bonos, y asina foi.

    Xente abondo, mozos y non tan mozos, amestáronse n'aquella saluca de Comillas, en Cantabria, con gana pasalo perbien. Flipamos, porque namái llegar y esperar a que prebaren soníu los nuestros collacios, soltaron unes bandeyáes de llombu, xamón y tortiella los del chigre que cayíes p'atrás. La tortiella yera pa suspender el conciertu y facer unes xornáes gastronómiques de la de so ma.

    Saltamos al escenariu depués de fartanos pensando en cómo respuenderíen Oscar y Humber, un cola rodiella quemada y l'otru col todiyu como un boliche... pero foi too sobre ruedes. A la xente parez que yos-prestó enforma. Lo gordo foi cuando saltaron Pablo y Pepo a acompanganos coles sos voces nel cantar "Parte de la solución", azotándose Pablo enriba d'Humber ensin alcordase de qu'esti taba cásique a la pata coxa. Los rapaces de les primeres files fixéron-nos-lo saber darréu alloqueciendo. Pero nun yeren conscientes de lo que yos-venía pa detrás.

    Desakato tocaron alrodiu una hora y picu repasando la mayor parte los cantares del so últimu discu. Como anéudota cuntar que Gabri, el so guitarrista, estrenó una guitarra fecha cásique a midía, por un artesanu la zona, que de la que la sentíes marchábate la tiesta pa otros universos. Dalgunos recordamos vieyos tiempos cuando Desakato quixeron espidinos a la so manera preparándonos unos mosh que la xente cellebró per tolo cimero. L´únicu que nun saltó, pero que de xuru que lo fixo mentalmente pola espresión la so cara, foi Humber. Oscar, como gasta pegoyos en vez de piernes, peló-y-la completamente azotándose per enriba la xente diciendo que sintiera rozar daqué cola firida, pero que tenía la rodiella curada yá...

    Prestónos enforma compartir delles feches con estos máquines, más bona xente que tolo que se puea maxinar. Poderá prestar más o menos lo que faen, pero lo que ta nidio ye que tienen perclaro lo que yos-presta a ellos y a la xente que los va ver, llenando cásique toles sales que visiten.

    De xuru qu'esti "Buen viaje" nun acaba en Comillas.

     Sábado, 17 de enero de 2015. Última fecha que compartíamos con Desakato en la gira de presentación de su último disco. Es extraño que no lo digamos, pero esta fecha es para recordar desde lo más hondo del corazón. A lo largo del día, cuando lo normal es que pases instantes de cierta tristeza por lo que termina, todas las viviencias y anécdotas que nos acordamos y todas aquellas que, fijo que se nos olvidan; por el contrario, fue un día que no se le borró a nadie la sonrisa de la boca. Se fraguaba un concierto de los bueno, y así fue.

    Mucha gente, jóvenes y no tan jóvenes, se mezclaron en aquella sala de Comillas, Cantabria, con gana de pasarlo muy bien. Flipamos, porque nada más llegar y esperar a que probasen sonido nuestros colegas, sacaron los responsables de la sala unas pedazo de bandejas con embutido y tortilla que te sacaban del taburete. La tortilla era para prohibir el evento y hacer unas jornadas gastronómicas de la oxtia.

    Salimos a escena después de hartarnos pensando en cómo responderían Oscar y Humber, uno con la rodilla escaldada y otro con el tobillo como una pelota... pero todo fue sobre ruedas. A la gente parece que les moló el rollo. El punto de ebullición se alcanzó cuando Pablo y Pepo saltaron a acompañarnos a las voces en "Parte de la solución", abalanzándose Pablo por encima de Humber sin reparar en su tobillo. Los chavales de las primeras filas nos hicieron saber que estaban en todo lo alto enloqueciendo. Pero no eran conscientes de lo que les venía encima.

    Desakato tocaron cerca de una hora y pico repasando la mayor parte de los temas de su último disco. Como anécdota contar que Gabri, su guitarrista, estrenó una guitarra hecha casi a medida por un artesano de la zona, que nada más escucharla, tu cabeza escapaba hacia otros universos. Algunos recordamos viejos tiempos cuando Desakato nos quisieron despedir a su manera preparándonos unos mosh y que la gente celebró por todo lo alto también. El único que no se lanzó, pero que seguro que lo hizo en su mente por la expresión de su cara, fue Humber. Oscar, como tiene pilares en lugar de piernas, se la peló totalmente tirándose encima de la gente y diciendo que había notado rozar algo con la herida de la rodilla, pero que ya estaba curada...

    Nos moló compartir fechas con estos máquinas, más buena gente que todo lo que imaginéis. Os podrá gustar lo que hacen más o menos, pero lo que está claro es que tienen muy patente lo que les mola a ellos y o que le mola a la gente que les sigue. Prueba de ello es que llenan en casi todos sus conciertos.

    Seguro que este "Buen viaje" no termina en Comillas.

  • 06-12-2014. BUAL | BOAL. OUTONO EN BUAL. Open or Close

    ¿Quién dixo que Bual solo yera conocíu pol miel? El sábado 6 d’avientu demostrose que nesti conceyu la mocedá muévese pa entamar actividades culturales que-y-dean un pocu de vida al occidente asturianu.

    El festival “Outono en Boal” lleva celebrándose dende’l 2008. Entamáu pola Asociación Xuvenil Mezá, mezclen música, arte, talleres, gastronomía y lliteratura y busquen según les sos pallabres: “espertar as mentes d'aquellos que pasan el día delantre da televisión y del vaso de xinebra”.

    Pa MISIVA tocar nesti festival motivábanos especialmente, ya que prestábanos munchu la idea de poder tocar nel occidente d’Asturies y hermanar con otros grupos del cartelo les dos llingües tradicionales de la nuesa rexón: l’asturianu y el gallego-asturiano.

    El festival entamó como deberían entamar toos estos eventos: xintando. Fízose una cena abierta al públicu en xeneral, na que tábemos convidaos tamién tolos miembros de les bandes del cartelo. La comida perbona y l’ambiente entovía meyor.

    Dende ehí, pasacais hasta la sala HELENIAS, onde se desdendolcaba’l festival, amenizáu polos PAMPIROLOS, primera banda del cartelo. ¡Acoyonante! Punxéronos a tola xente a bailar con cantares tradicionales y versiones de temes clásicos de rock. Nun tienen desperdiciu.

    Llegaba’l turnu de TUENDA. Poco puede dicise d’esta banda que nun tea dichu yá y que ye unu de los referentes de la música folk n’Asturies. Cola emblemática figura de Xosé Ambás a la voz, supieron dar un conciertu pervariáu y con munchu oficiu, faciendo qu’el numberosu públicu asistente acabara d’entrar en calor y d’afayase na sala que, por ciertu, hai que destacar que reabríase esi día tres más de 20 años pesllá.

    Dempués del cuartín d’hora de rigor pa camudar los instrumentos, micros y demás presentose nel escenario CHOTOKOEU. Esta banda galega que ya tien varies xires al llombu, llegó a Bual y dio un conciertazu. Punxo l’escenariu pates arriba cola so enerxía y bon rollu y el públicu respondió. Mirares pa onde mirares veíes a dalguien ximielgase al ritmu de la música. Una banda que yá ta dando munchu que falar y ensin duda llegarán lloñe.

    Ya llegonos el turnu a MISIVA. Dimos el repertoriu clásicu de la xira del GRAN MENTIRA y magar que yera tarde y que paecía que’l públicu yá lo diera too, resultó que non, qu’entovía yos-quedaben ganes de folixa. Hubu munchu baile, collaboraciones a les voces d’Andrés y Xuan (un abrazu dende equí) y bon rollu y felicitaciones al finar el conciertu de tolos qu’ellí tuvieron.

    ¿Qué más puede pidise a un festival? ¡Llarga vida al Outono en Bual!

     

    ¿Quién dijo que Boal solo era conocido por la miel? El sábado 6 de diciembre se demostró que en este concejo, la juventud se mueve para organizar actividades culturales que le den un poco de vida al occidente asturiano.  

    El festival “Outono en Boal” lleva celebrándose desde el 2008. Organizado por la Asociación Juvenil Mezá, mezclan música, arte, talleres, gastronomía y literatura y buscan según sus palabras: “Despertar las mentes de aquellos que pasan el día delante de la televisión y del vaso de ginebra”.

    Para MISIVA tocar en este festival nos motivaba especialmente, ya que nos apetecía mucho la idea de poder tocar en el occidente de Asturias y hermanar con otros grupos del cartel las dos lenguas tradicionales de nuestra región: el asturianu y el gallego-asturiano.

    El festival empezó como deberían arrancar todos estos eventos: comiendo. Se hizo una cena abierta al público en general, en la que estábamos invitados también tolos miembros de las bandas del cartel. La comida muy buena y el ambiente todavía mejor.

    Desde ahí, pasacalles hasta la sala HELENIAS, donde se desarrollaba el festival, amenizado por los PAMPIROLOS, primera banda del cartel. ¡Acojonante! Nos pusieron a toda la gente a bailar con canciones tradicionales y versiones de temas clásicos de rock. No tienen desperdicio.

    Llegaba el turno de TUENDA. Poco puede decirse de esta banda que no esté dicho ya y que ye uno de los referentes de la música folk en Asturias. Con la emblemática figura de Xosé Ambás a la voz, supieron dar un concierto bien variado y con mucho oficio, haciendo que el numeroso público asistente acabara de entrar en calor y de ponerse a gusto en la sala que, por cierto, hay que destacar que reabría ese día tras más de 20 años cerrada.

    Después del cuarto de hora de rigor para cambiar los instrumentos, micros y demás se presentó en el escenario CHOTOKOEU. Esta banda gallega que ya tienen varias giras a sus espaldas, llegó a Boal y dio un conciertazo. Puso el escenario patas arriba con su energía y buen rollo y el público respondió. Miraras a donde miraras podías ver a alguien moviéndose al ritmo de la música. Una banda que está dando mucho que hablar y sin duda llegarán lejos.

    Y nos llegó el turno a MISIVA. Dimos el repertorio clásico de la gira del GRAN MENTIRA y a pesar de que era tarde y que parecía que el público lo había dado todo, resultó que no, que todavía les quedaban ganas de pasarlo bien. Hubo mucho baile, colaboraciones a las voces de Andrés y Xuan (un abrazo desde aquí) y buen rollo y felicitaciones al acabar el concierto de todos los que allí estuvieron.

    ¿Qué más se puede pedir a un festival? ¡Larga vida al Outono en Bual!

     

  • 29-11-2014. PALENCIA. SALA LA CUEVA. Open or Close

    Otru conciertu más colos hermanos de Desakato y una nueva sorpresa. Esta vez foi que les entraes agotáronse enantes d’entamar el conciertu. Como diríen los yanquis “sold out” y desgraciadamente, dellos asistentes tuvieron que quedar ensin pasar. Pola parte que nos toca sentímoslo muncho.


    La Cueva ye una nave autoxestionada al estilo gaztetxe na que un grupo de chavales apuestan pola música en directu y que la tienen de puta madre acondicioná. Un tratu coyonudu y, magar el fríu, tuvimos encantaos.


    Entamamos prontín pa caldiar l’ambiente. Fiximos el repertorio clásicu dexando los temes más conocíos pal final. Hebo momentos de dulda y la xente nun s’animaba del too. Foi cuando Humber baxó del escenario y los emburrió un poco pa picalos. D’ehí  p’alantre foi mui diferente. Pogos, bailes, canticos ente los que destacaba “Bricomanía”… jeje La verdá que lo pasamos de puta madre. Un placer tocar énte tanta xente (más de 220 que tenía l’aforu)


    Depués foi’l turnu de Desakato que volvió reventar la sala. Dende’l primer tema “héroes” hasta l’últimu foi una apisonadora continua. Con Pepo y Pablo tirándose al públicu, baxando, faciendo Wall of death… Una llocura enorme. La xente encantao y los músicos más.


    Esperamos volver pronto per Palencia. Una tierra de sorpreses.

     Otro concierto más con los hermanos de Desakato y una nueva sorpresa. Esta vez fue que las entradas se agotaron antes de empezar. Como dirían los yanquis “Sold out” y desgraciadamente, algunos asistentes se tuvieron que quedar sin pasar. Por la parte que nos toca lo sentimos mucho. Esperamos que pronto nos podáis ver en directo.


    La Cueva es una nave autogestionada al estilo gaztetxe en la que un grupo de chavales apuestan por la música en directo y que la tienen de puta madre acondicionada. Un trato cojonudo y, a pesar del frío, estuvimos encantados.


    Empezamos pronto para calentar el ambiente. Hicimos el repertorio clásico dejando los temas más conocidos para el final. Hubo momentos de duda y la gente no se animaba del todo. Entonces Humber bajó abajo y se empezó a empujar con ellos para picarlos. Desde ahí todo cambió. Pogos, bailes, cánticos entre los que destacaba el de “bricomanía”… jeje La verdad que lo pasamos en grande. Un placer tocar ante tanta gente (más de 220 que tenía de aforo)


    Después fue el turno de Desakato que volvió otra vez a reventar la sala. Desde el primer tema “Héroes” hasta el “Último hombre” fueron una apisonadora. Con Pepo y Pablo tirándose al público, haciendo Wall of death… Una locura enorme. La gente encantada y los músicos más.


    Esperamos volver pronto por Palencia. Una tierra de sorpresas.

  • 14-11-2014. CÁCERES. SALA BARROCO. Open or Close

    Hai conciertos nos que públicu y músicos entren en comunión dende’l minutu ceru. La verdá ye que nun se sabe explicar perbien por qué, cuáles son les circunstancies necesaries pa  qu’esto ocurra.

    El casu ye que nesti conciertu de Cáceres, magar que nun foi un éxitu d’afluencia de públicu (sala a mediu aforu, unes 80 persones), dende los primeros acordes, diose esa cercanía ente públicu y músicos que fae qu’un conciertu sea especial.

    Como ye vezu nos conciertos que tamos dando na xira con DESAKATO, salimos al escenariu en primer llugar y dende la primer canción, el públicu presente demostró que fuera al conciertu pa pasalu bien. Fizo falta perpocu pa que ver los primeros “pogos” nas primeras filas…

    Afayábamonos nel escenariu y notábase, bon soniu, un públicu dándolu too… ¡la tormenta perfecta! Hacia l’ecuador del conciertu contamos cola collaboración nes voces de Pablo y Pepo de DESAKATO, nel tema “Parte de la solución” que da nome al nuestru segundu LP.

    Cuando finamos, subió DESAKATO al escenario…otra lleción de cómo se manexen los tiempos nún conciertu de música cañera. Poco queda por dicir en positivu d’estos titanes. Tienen un directu que nun da respiru… que nun da tregua, que te dexa con la sensación de que acabes de ver a un grupu que-y-echa un par de coyones a tolo que fae, con coherencia y con humildá.

    En definitiva, otru bolu más al llombu. Salimos a tocar fuera, a más de 600 kms de casa  y gracies al calor del públicu y lu bien que lu pasamos nel conciertu de DESAKATO, volvimos cola sensación de tar tocando en casa.

     Hay conciertos en los que público y músicos entran en comunión desde el minuto cero. La verdad es que no se sabe explicar muy bien por qué, cuales son las circunstancias necesarias para que esto ocurra.

    El caso es que en este concierto de Cáceres, a pesar de no ser un éxito de afluencia de público (sala a medio aforo, unas 80 personas), desde los primeros acordes, se dio esa cercanía entre público y músicos que hace que un concierto sea especial.

    Como es habitual en los conciertos que estamos dando en la gira con DESAKATO, salimos al escenario en primer lugar y desde la primera canción, el público presente demostró que había ido al concierto para pasárselo bien. Hizo falta muy poco para que se produjeran los primeros “pogos” en las primeras filas…

    Estábamos a gusto en el escenario y se notaba, buen sonido, un público dándolo todo… la tormenta perfecta! Hacia el ecuador del concierto contamos con la colaboración a las voces de Pablo y Pepo de DESAKATO, en el tema “Parte de la solución” que da nombre a nuestro segundo LP…

    Cuando acabamos, subió DESAKATO al escenario…otra lección de cómo se manejan los tiempos en un concierto de música cañera. Poco queda por decir en positivo de estos titanes. Tienen un directo que no da respiro… que no da tregua, que te deja con la sensación de que acabas de ver a un grupo que le echa un par de narices a todo lo que hace, con coherencia y con humildad.

    En definitiva, otro bolo más a nuestras espaldas. Salimos a tocar fuera, a más de 600 kms de casa  y gracias al calor del público y lo bien que lo pasamos en el concierto de DESAKATO, nos volvimos con la sensación de haber estado tocando en casa.

     

  • 18-10-2014. MADRID. SALA PENÉLOPE. Open or Close

    El pasáu mes d’ochobre vivimos uno de los conciertos que más vamos recordar dende qu’entamamos tocar allá pel 2007. Los Desakato, como siempre enormes, llamáronnos pa compartir escenariu con ellos nel conciertu presentación del so discu Buen Viaje y nosotros, encantaos, tiramos pa Madrid cola ilusión peles nubes.


    Queríamos sacanos la espinina de la capital porque delles selmanes enantes tuviéramos tocando con Los Ruidos, nel qu’igual foi’l peor conciertu que dimos. 400km pa dir y otros 400km pa volver y que sólo te vieran 3 persones fuera muncho… Pero aquella nueche non. Aquella nueche pintaba distinto.


    Lleguemos, descarguemos, probemos soníu y descansamos porque pronto había que tar dando fierro en escenario asina qu’a las 21:30 entamamos. Flipamos cola pila xente que s’animó a entrar pa venos. Agradezse que la xente venga más ceo pa ver a los teloneros. Asina que dímoslo too. Repertoriu cañeru y rápidu con dalgún qu’otru problema de soníu pero la xente pasolo bien. Polo menos casi tan bien como nosotros. :D


    Tocamos dos versiones pa caldiar l’ambiente y furruló, la xente a la mitá del conciertu yá taba moviéndose y faciendo pogos polo que nosotros tovía apertamos un poco más el pistón. Nostic d’un llau a otru ensin parar. Oscarín disfrutando como un neñu. David aporreando la batera como poques veces y Humber sin dexar d’interactuar col públicu que respondía con enerxía a la nuesa música.


    Asina llegó la traca final, n’asturianu con permisu de los asistentes, y tocamos Xina, Rapaz Refalfiáu, Punk Rock, Revolución Tv y Cometes pa terminar machacando y dexando a la xente caliente pa Desakato col Gran Mentira.


    Prestó como hacía tiempu que nun prestaba. Nosotros comodísimos y alucinaos enriba l’escenariu, la sala rondando les 600 persones y la xente cantando con nós y faciendo pogos pasándolo pipa. Una nueche pa recordar porque llueu, fartucos y ensuchos pudimos ver el CONCIERTAZU de Desakato. Póngolo con mayúscules porque punxeron lliteralmente la sala pates arriba.


    Un repertorio sobráu de temazos y unos Pepo y Pablo desataos fixeron alloquecer a tola peña que, yá nel primer acorde, taba dándolo too. Increíbles. Paez qu’estos rapazos nun tienen techu. Si queréis comprobalo nun tenéis más que dir velos en direutu. A ver si coincidimos más con ellos. Ye un auténticu lluxu.

     El pasado mes de octubre vivimos uno de los conciertos que más vamos a recordar desde que empezamos allá por el 2007. Los Desakato, como siempre enormes, no llamaron para compartir escenario con ellos en el concierto presentación de su Buen Viaje, y nosotros, encantados, nos fuimos a Madrid con una ilusión desbordada.


    Nos queríamos sacar la espina de la capital porque unas semanas antes habíamos estado tocando con Los Ruidos en el que probablemente fue el peor concierto que dimos. 400km ida y 400km de vuelta para tocar ante 3 personas. Fue mucho pero aquella noche… aquella noche no. Aquella noche pintaba distinta.


    Llegamos, descargamos, probamos sonido y descansamos porque pronto había que estar dando cera en el escenario así que a las 21:30 empezamos. Flipamos con el montón de gente que se animó a entrar para vernos. Se agradece que la gente “madrugue” para ver a los teloneros. Así que lo dimos todo. Repertorio cañero con algún que otro problema de sonido pero la gente se lo pasó bien. Por lo menos casi tan bien como nosotros. :D


    Tocamos dos versiones para caldear el ambiente y funcionó. La gente a mitad de concierto ya se estaba moviendo y haciendo pogos por lo que nosotros todavía apretamos un poco más. Nostic de lado a lado sin parar. Oscarín disfrutando como un enano, David aporreando la batería como pocas veces y Humber sin dejar de interactuar con el público que respondía con energía a nuestra música.


    Así llegó la traca final, en asturiano con permiso de los asistentes, y tocamos Xina, Rapaz Refalfiáu, Punk Rock, Revolución Tv y Cometes para terminar machacando y dejando a la gente caliente para Desakato con Gran Mentira.


    Disfrutamos como hacía tiempo que no lo hacíamos. Nosotros comodísimos y alucinados encima del escenario. La sala rondando las 600 personas y la gente cantando con y haciendo pogos pasándolo pipa. Una noche para recordar porque luego, cenados y secos, pudimos ver el CONCIERTAZO de Desakato. Lo pongo con mayúsculas porque pusieron literalmente la sala patas arriba.


    Un repertorio sobrado de temazos y unos Pepo y Pablo desatados hicieron enloquecer a la peña que, ya en el primer acorde, estaba dándolo todo. Increíbles. Parece que estos tíos no tienen techo. Si lo queréis comprobar sólo tenéis que ir a verlos en directo. A ver si coincidimos más con ellos. Es un auténtico lujo.

     

  • 7-10-2014. UVIÉU | OVIEDO. SALA LATA DE ZINC Open or Close

    El pasáu 7 de payares, vienres, volvimos a tocar n'Uviéu, y repetimos chigre, la "Lata de Zinc", onde yá tocáramos en setiembre na presentación de lo nuevu de F.Side y the Hormones. Precisamente esti conciertu entamólo un de los que toca en the Hormones cola intención de montar una bona folixa trayendo tamién a los ingleses Dead Neck y los franceses Foolish, que la verdá ye que nos cuesta nomalos nestes llínies porque nun se portaron mui bien, sobre too los ingleses. Tamién tuvimos acompangaos polos sierenses Radioactive Monkeys y el so "crossover". Ye de destacar que si nun llega a ser por estos rapaces, el conciertu nun se fai, porque la mayoría l'equipu lo punxeron ellos.

    Pero vamos a entamar pol principiu.

    De la que llegamos al chigre, topámonos conque los promotores del conciertu nun s’entendieran y nun llevamos tol equipu que necesitábemos porque, en principiu, lo díbamos compartir ente les bandes que tocábemos. Per otru llau, les bandes que veníen de fuera esgonciaron la furgoneta al entamu la xira que taben faciendo y tuvieron que suspender dalgunes feches que teníen programáes. Colo que vinieron en dos coches y pudiendo acarretar menos equipu del que diben trayer al conciertu.

    Todo foi sobre ruedes mentes que taben n’escenariu Radioactive Monkeys dando-y al “crossover”. Nótase que lleven pocu tiempu enriba les tables, pero eso nun quier dicir que dieran un mal conciertu.

    Llueu tocábanos a nos. Nun pudimos tocar con parte’l nuestru equipu porque’l guitarrista los ingleses nun nos quixo dexar el so cabezal. Foi daqué que nun se pue entender. Esta xente diba tocar con too prestao, pero a la hora de dexar lo d’ellos, ¡amigu! ¡Afáyate que nun te lo dexo! Sicasí, tocamos cola mayor parte l’equipu de Radioactive Monkeys, y dende equí queremos da-yos les gracies a estos rapazos. Tocamos una riestra cantares que venimos tocando pa presentar el “Gran Mentira” coles versiones que facemos davezu. Nesta ocasión nun pasamos tantu calor como l’anterior vez que tocáramos na “Lata”.

    Depués tocaron los ingleses, pero a midía que pasaba’l conciertu notábase que taben desencantaos porque debieron esperar que fuera más xente al conciertu o porque se yos-estropeara la furgoneta o qué se yo, menos el batería cavernícola que teníen que taba a lo d’él. Pasaron ensin pena ni gloria un par de versiones de NoFX y dexaron l’escenariu llibre pa los franceses Foolish, acompangaos a la batería pol baxista los ingleses.

    Foolish foron tocando bonos cantares, pero, nun se movíen casi n’escenariu. Daba la sensación de que nun teníen ninguna gana de tocar. De fechu, el guitarrista rompió una cuerda y por nun la cambiar o porque nun tenía otra, entamó a pidir que y-dexaren una guitarra pa siguir, que si non teníen que finar el conciertu. Lo coyonudu ye que’l so collaciu de xira, el guitarrista de Dead Neck, tampocu y-quixo dexar la guitarra. ¡Increyible! A la fin, dexó-y-la’l de Radioactive Monkeys pa que pudieran acabar lo que teníen pensao tocar.

    ¡Vaya figures que nos foron visitar esa nuechi! Entá nun termina equí la hestoria porque de la que díbamos a colar pa casa dexamos a los ingleses en chigre a puntu pegase con un de los mozos que tá metío nel coleutivu qu’organiza les coses na “Lata”. Llueu enterámonos que yera porque un de los foriatos dedicóse tol conciertu a roba-y cerveces al chigre. Vaya fatu.

    Podemos entender esti tipu d’actitúes, hasta ciertu puntu, porque nun ye platu de bon gustu tener que suspender feches nuna xira, amás de nun poder llevar el to equipu enteru. Son coses que pasen y que se deben dexar fuera l’escenariu.

    En definitiva, una nuechi con pila anéudotes qu’escaecer. Quedámonos colo bono. Compartimos escenariu con un grupu asturiano nuevu qu’esperamos xuba p’arriba y yos-salgan les coses lo meyor posible.

     El pasado 7 de noviembre, viernes, volvimos a tocar en Oviedo, y repetimos sala, la “Lata de Zinc”, donde ya habíamos tocado en setiembre en la presentación de los discos de F.Side y the Hormones. Precisamente este concierto lo organizó uno de los componentes de the Hormones con la intención de montar una buena fiesta con dos bandas foráneas y dos de aquí. Se unirían al concierto los ingleses Dead Neck y los franceses Foolish, que la verdad sea dicha, nos cuesta un montón nombrarlos en estas líneas porque no se portaron del todo bien, sobre todo los ingleses. También estuvimos acompañados por los sierenses Radioactive Monkeys y su “crossover”. Hay que destacar que si no llega a ser por estos chavales, el concierto no se hubiese celebrado seguro, porque la mayoría del equipo lo pusieron ellos.

    Pero vamos a empezar por el principio.

    Según llegamos a la sala, nos encontramos conque los promotores del concierto no se habían entendido y no llevamos todo el equipo que necesitábamos porque, en principio, íbamos a compartirlo entre las bandas que tocábamos. Por otra parte, a las bandas que venían de fuera se les estropeó la furgoneta al inicio de la gira que estaban haciendo y tuvieron que suspender algunas fechas que tenían programadas. Con lo que vinieron en dos coches y pudiendo traer menos equipo del que pensaban.

    Todo fue sobre ruedas mientras que tocaban Radioactive Monkeys dándole al “crossover”. Se nota que llevan poco tiempo encima de las tablas, pero eso no quiere decir que dieran un mal concierto.

    Luego nos tocaba a nosotros. No pudimos tocar con parte de nuestro equipo porque el guitarrista de los ingleses no nos quiso dejar su cabezal amplificador. Fue algo inentendible. Esta gente iba a tocar con todo prestado, pero a la hora de dejar su material, ¡amigo! ¡Arréglatelas que no te lo dejo! A pesar de todo, tocamos con la mayor parte del equipo de Radioactive Monkeys, y desde aquí queremos darles las gracias a estos chavales. Tocamos las canciones que venimos presentando en “Gran Mentira” y con las versiones que solemos hacer habitualmente. En esta ocasión no pasamos tanto calor en la “Lata” como hacía un mes y medio.

    Después tocaron los ingleses, pero a medida que iba pasando el concierto se notaba que estaban desencantados por la poca afluencia de público o por el tema de la furgoneta o vete a saber, menos el batería cavernícola que tenían que estaba a lo suyo. Pasaron sin pena ni gloria un par de versiones de NoFX y dejaron el escenario libre a los franceses Foolish, acompañados a la batería por el bajista de los ingleses.

    Foolish fueron tocando buenas canciones, pero, no se movían casi en el escenario. Daba la sensación de que no tenían ninguna gana de tocar. De hecho, el guitarrista rompió una cuerda y por no cambiarla o porque no tenía otra, empezó a pedir que le dejasen una guitarra para poder seguir, que si no tenían que acabar el concierto. Lo cojonudo es que su colega de gira, el guitarrista de Dead Neck, tampoco le quiso dejar la guitarra. ¡Increible! Al final, se la dejó el de Radioactive Monkeys para que pudiesen terminar lo que tenían preparado.

    ¡Vaya figuras que nos fueron a visitar esa noche! Todavía no acaba aquí la historia. Resulta que según nos íbamos dejamos a los ingleses a punto de pegarse con uno de los chavales que está metido en el colectivo que organiza las cosas en la “Lata”. Luego nos enteramos que era porque uno de los forasteros se dedicó todo el concierto a robar cervezas al bar. Menudo imbécil.

    Podemos llegar a entender hasta cierto punto estas formas de actuar, porque no es plato de buen gusto tener que suspender fechas en una gira. Además de no poder llevar tu equipo al completo. Son cosas que pasan y que se deben dejar fuera del escenario.

    En definitiva, una noche con muchas anécdotas que olvidar. Nos quedamos con lo bueno. Haber compartido escenario con un grupo asturiano nuevo y que esperamos suba como la espuma y les salgan las cosas lo mejor posible.

  • 19-09-2014. UVIÉU | OVIEDO. SALA LATA DE ZINC Open or Close

    El 19 de setiembre formamos parte del cartel d'un gran eventu que tuvo llugar na "Lata de Zinc". Esti chigre, allugáu nel barriu uvieín d'Oteru, ta convirtiéndose nún referente cultural na capital asturiana. Nun tuviéramos la suerte de tastiar esi escenariu y la verdá que too parecía tar con construcción. Lladriellos asomando, escaleres ensin rematar... Pero tolo necesariu pa dar un bon conciertu taba n'orde. Incluso la "bovedilla" qu'amagaba de caé-y a David na tiesta quedó nuna anécdota graciosa.

    Esti conciertu servía de presentación d'ún de los meyores discos de 2014, el "Level 3" de los grandísimos F-SIDE. Esta banda de punkrock noventeru taba amasando un trabayu de calidá y sabíamos que díbemos gozala cola presentación.

    Enantes tocaron The Hormones que a pocoñinos tan conviertiéndose na banda ramonera por excelencia. Ellos tamién traíen material de calidá, en vinilo y con solera, ya qu'esta formación, con xente de Pravia y Uviéu, ufiertaron un espectáculu perdivertíu que sirvió p'animar al personal. A too esto sumose la bona respuesta del públicu que diba llenando poco a poco la sala.

    Tres los Hormones foi'l nuesu turnu. Salimos a fueu con enerxía tirando del yá miticu repertoriu al qu'amestamos "La mesma hestoria" de Pennywise (Same old story) na que contamos cola collaboración del gran Tiby de F-Side que xunto con Humber punxeron a tola xente a baillar na sala.

    Depués del nuesu conciertu, y tovía cola sorrisa na boca pol bon ambiente qu'había na Lata, disfrutamos del bolo de F-SIDE, un gran show que nos dexó bones sensaciones y que nos confirmó el bon estáu de forma nel que ta la banda Uvieína. Siempre tendremos la esperanza de que lleguen al sitiu que se merecen con esti nuevu trabayu.

    El punkrock ye movimientu y, n'Uviéu, demostrose esi día con una respuesta de públicu más qu'aceptable. Agradecemos-yos munchísimo a F-Side que contaren con nós pa la presentación de discu, préstanos formar parte d'él.

    ¡De xuru que nos volvemos atopar pel camín!

     El 19 de septiembre formamos parte del cartel de un gran evento celebrado en la "lata de zinc". Este local situado en el barrio de Otero está convirtiéndose en un referente en uvieu en cuanto a oferta cultural se refiere. No habíamos tenido la suerte de catar este escenario y la verdad que todo parecía estar en proceso de construcción, ladrillos  asomando, escaleras sin rematar ...etc. Esta circunstancia no nos disgustaba en absoluto, puesto que lo necesario para ofrecer un buen bolo estaba en orden, incluyendo una bovedilla que amenazaba a nuestro batería desde el techo apuntando sobre su cabeza. Todo se quedó en una divertida anécdota, como era de esperar.

    Este concierto servia como presentación de uno de los mejores discos del 2014, se trata del disco titulado "level 3" de los grandisimos "F-side". Esta banda de punkrock noventero estaba amasando un nuevo trabajo de calidad, y sabíamos que lo íbamos a gozar en su presentación.

    Antes de disfrutar de ellos, les tocaba el turno de "los Hormones" otra banda que ya se esta consolidando como la banda ramonera por excelencia. Ellos también nos traían un material reciente en vinilo y con mucha solera, puesto que esta formación, con componentes de Uvieu y Pravia, nos ofrecieron un espectáculo muy divertido que sirvió para animar al personal. A todo ello se sumó la buena respuesta de público que iba llenando poco a poco la sala.

    Tras el magnifico show de los Hormones, era nuestro turno, nos lanzamos a patear las tablas con energía tirando de nuestro repertorio clásico al que añadimos la versión de Pennywise "Same old Story" adaptada al asturiano como "La mesma hestoria" y en la que tuvimos el placer de contar con la colaboración del gran Tiby (voz principal de F-side) que junto con Humber, formaron un dueto de lujo para que todos se echaran a bailotear como merecía la ocasión.

    Después de nuestro concierto, y con la sonrisa en la boca por el buen ambiente que se respiraba en la "Lata", disfrutamos del bolo de F-Side, un gran show que nos dejó unas buenas sensaciones y que nos confirmó el buen estado de forma en la que se encuentran. Siempre tendremos la esperanza de que asciendan al reconocimiento que se merecen con este nuevo trabajo.

    El punkrock es movimiento, y en Oviedo se demostró ese día con una respuesta de público más que aceptable. Agradecemos enormemente a F-Side que hayan contado con nosotros para la presentación de su nuevo disco, nos alegra formar parte de ello.

    ¡Seguro que nuestros caminos se cruzaran en muchas ocasiones amigos!

  • 6-09-2014. VEIGA | PUERTO DE VEGA. I FESTIVAL UNIROCK Open or Close

    El pasáu día 6 de setiembre, sábadu, avéramonos a tocar hasta l'occidente asturianu, en Veiga. Cellebrábase la primer edición del festival Unirock, asoleyáu por una asociación de xente mozo del pueblu y que lo tenta de caltener xuníu pola música.

    Los grupos que díbamos compartir cartelo nesta primer vez que se facía esti festival yéramos, Lycosa Tarantula y Westhia dende Avilés, Misiva, Desakato, dende Llanera, y los llangreanos Escuela de Odio.

    Dende que llegamos al pueblu a primer hora la tarde quedamos bastante ablucaos. Namás llegar yá nos ufiertaron comida y bebida pa que tuviéremos como en casa.

    El festival taba montáu na parte baxa de Veiga, un puquiñín más p'allá del puertucu pesqueru, a la vera'l mar. Digo que quedamos ablayaos dende que llegamos porque depués de probar soníu y sentinos enriba l'escenariu, la verdá que bastante afayaos, fuimos hasta'l pueblu porque teníen una movida montada los de l'asociación Unirock de la de miou ma.

    Afayaran una carroceta pa dir tocando música por varios puntos del pueblu. Montaran una batería enriba'l remolque la carroceta y los amplificadores ataos con cuerdas pa que nun cayeran al movese d'un sitiu a otru. Foron percorriendo'l pueblu d'esti mou y parando en dellos sitios. Los músicos del pueblu prepararen un repertoriu versiones de bandes de heavy y rock estatal de tola vida y que diban turnándose pa tocales ente unos y otros. Barón Rojo, Barricada, Dover, etc. foi sonándo a lo llargo la tarde n'aquella carroceta. Anque nunca nos esmoleció esti tipu rock, n'aquel pueblu llevan el heavy nes venes y ye de respetar cómo arremolinaron xente del pueblu y diéron-y vida durante tola tarde. Los puntos onde diben parando a tocar taben pensaos de tal manera que diben arrastrando al personal hasta'l festival, que ye de destacar que yera de baldre. Colo que s'axuntó naquella esplanada una bona brañadina de xente.

    Entamaron tocar los avilesinos Lycosa Tarantula montando unes bones atmósferes col so rollu esperimental. Depués saltamos nós a escena y la xente, que de mano taba como a la espera diba arimándose al escenariu hasta que cayó la trombísima d'agua. La naturaleza respondió nel "Pueblu'l metal" y nun quixo quedar aparte. Saltaron los plombos y entamó cayer agua a resbalar per enriba los amplificadores. Nún momentu púnxose aquellu como pa marchar en barca d'ellí y fizo que la xente s'atechara pa onde taba montada la barra como pitinos, esceutu algún valiente que namás arrancó la lluz siguió sofitándonos pañando la moyadura'l sieglu.

    Xustu depués d'acabar de tocar y teniendo cuidao de nun nos matar polo resbaladizu'l pisu, y ensin dexanos cásique nin quitar los amplificadores pa que tuvieren más a gustu, xubieron los metaleros Westhia a tirar del clásicu "headbanging".

    Pa detrás tocaba-yos la vez a Desakato. Anque ellos nos dixeran que nun taben del too a gustu nel escenariu, a la xente que taba ellí presto-yos enforma. Poco más podemos añadir d'estos mozos que nun dixéramos yá. Solo dicir que tán agora no más cimero de la península, compartiendo cartelo les pasáes fiestes uvieínes hasta con Bad Religion ente otros. Un de los grupos que más tiempu lleven acompangando la nuestra banda sonora particular de les nuestres vides dende fai munchísimos años.

    P'acabar zarraron el chiringo los llangreanos Escuela de Odio, colos que collaboraron nel cantar "Asturies arde" el nuestru Humber, Pepo Desakato y dalgún más que per ellí taba. Foi un bon conciertu con molinines y dalgún qu'otru Circle Pit pa entrar en calor.

    Mención aparte merez Carli, el collaciu'l merch d'Escuela de Odio, que fizo munchísimu más prestosu'l tiempu que pasamos onde'l merch. Con esi tíu se va a parte cualesquier.

    A la fin, un festival mui cuidao pola asociación Unirock y qu'atropó una bona cantidá de xente. Volvemos dicir lo de siempre y qu'entama ser daqué habitual. A ver cuántu ye lo que dura.

    El pasado sábado 6 de setiembre nos acercamos a tocar al occidente asturiano. Fuimos hasta Puerto de Vega. Se celebraba la primera edición del festival Unirock, sacado a la luz por una asociación juvenil del pueblo y que intenta mantenerlo unido por la música.

    Los grupos que íbamos a compartir cartel en esta primera edición del festival éramos, Lycosa Tarantula y Westhia desde Avilés, Misiva, Desakato, desde Llanera, y los langreanos Escuela de Odio.

    Desde que llegamos al pueblo a primera hora de la tarde quedamos boquiabiertos. Nada más llegar nos ofrecieron comida y bebida para que nos sintiéramos como en casa.

    El festival estaba montado en la parte baja de Puerto de Vega, pasando el puerto pesquero, al lado del mar. Digo que quedamos más que sorprendidos desde que llegamos porque después de hacer la prueba de sonido y sentirnos bastante cómodos encima del escenario, fuimos hasta el pueblo porque tenían una montada la asociación Unirock de aúpa.

    Habían maqueado una carroceta para ir tocando música por varios puntos del pueblo. Habían montado una batería encima del remolque de la carroceta y los amplificadores sujetos con cuerdas para que no se cayeran al moverse de un sitio a otro. Así fueron recorriendo el pueblo y parando en varios lugares. Los músicos del pueblo habían preparado un repertorio de versiones de bandas de heavy y rock estatal de toda la vida y que iban turnándose para tocarlas entre unos y otros. Barón Rojo, Barricada, Dover, etc. fue sonando a lo largo de la tarde en aquella carroceta. Aunque nunca nos dijo mucho este tipo de rock, en aquel pueblo llevan el heavy en las venas y es de respetar cómo juntaron gente del pueblo y le dieron vida durante toda la tarde. Los puntos donde iban parando a tocar estaban pensados de tal forma que iban arrastrando al personal hasta el festival, que hay que destacar que era gratis. Con lo que se juntó en aquella explanada una buena cantidad de gente.

    Empezaron a tocar los avilesinos Lycosa Tarantula montando unas buenas atmósferas con su rollo experimental. Después saltamos nosotros a la palestra y la gente, que en un principio estaba como a la espera iba arrimándose al escenario hasta que cayó la gran tromba de agua. La naturaleza respondió en el "Pueblo del metal" y no quiso quedar ausente. Se fue la luz y empezó a caer la del pulpo, incluso por encima de los amplificadores. En un momento se puso aquello como para salir en barca de allí e hizo que la gente se guareciese en la zona cubierta donde la barra, excepto algún valiente que en cuanto arrancó la luz siguió apoyándonos pillando la mojadura del siglo.

    Justo después de acabar de tocar y teniendo cuidado de no matarnos por lo resbaladizo del piso, y sin dejarnos casi que ni quitar los amplificadores para que se sintiesen más a gusto, subieron los metaleros Westhia a tiar del clásico "headbanging".

    Los siguientes en el turno fueron Desakato. Aunque ellos nos dijesen que no se encontraban del todo a gusto en el escenario, a la gente que allí estaba le moló bastante su concierto. Poco más podemos añadir de estos chavales que no hayamos dicho ya. Solo mencionar que están ahora en la cresta de la ola, compartiendo cartel las pasadas fiestas ovetenses hasta con Bad Religion entre otros. Uno de los grupos que más tiempo llevan acompañando nuestra banda sonora particular de nuestras vidas desde hace muchísimos años.

    Para terminar cerraron el chiringo los langreanos Escuela de Odio, con los que colaboraron en la canción "Asturies arde" nuestro Humber, Pepo Desakato y alguno más que estaba por allí cerca. Fue un buen concierto con molinetas y algún que otro Circle Pit para entrar en calor.

    Mención aparte merece Carli, el colega del merch de Escuela de Odio, que hizo muchísimo más ameno el tiempo que pasamos donde el merch. Con ese tío se va a cualquier parte.

    En definitiva, un festival muy cuidado por la organización Unirock y que reunió a una buena cantidad de público. Volvemos a decir lo de siempre: a ver cuanto dura.

  • 5-09-2014. AVILÉS. FIESTES DE VERSALLES Open or Close

    Otra vegada más n'Avilés y otra vegada encantaos, participando nes fiestes de Versalles, uno de los pocos barrios que queda per ehí que sigui apostando poles fiestes en clave rock. ¡Oxalá hubiera munchos más!

    Rompió tacada, a eso de les 21:30h, LYCOSA TARÁNTULA, una banda que si zarras los güeyos puede trasportate a testures sonores de bandes como Radiohead, Dinosaur Jr. o Incubus, ¡casi na! Una gozada qu’haiga bandes como ésta tan cerca casa. Una banda qu’apuesta por un soníu percuidáu y por composiciones na convencionales. Ensin dulda, un grupu al qu’habrá que siguir de cerca.

    Fue llueu’l turnu d’SQUIZO. Tolos nuestros respetos a esta formación que xuntose 20 años dempués pa rendir homenaxe a les fiestes del barriu onde nacieron y medraron tantu como persones como musicalmente falando. Tocaben en casa ya’l públicu acompangó. Con versiones de grupos como Pink Floyd o La Creedence ficieron les delicies de tolos asistentes.

    A continuación foi’l nuesu turnu. Salimos al escenario cola intención de quitar tol ferruguiñu acumuláu nel branu, que tuvimos paraos ensin tocar… y creo que consiguimoslu. A pesar de la falta de rodaxe atopámonos peragustu enrriba’l escenariu, con Gabri de Desakato a les rosques de la mesa soníu (un abrazu dende estes llinees). Ficimos un repasu al nuestru repertoriu clásicu nel que mezcolamos temes del discu vieyu y del nueu. El públicu sofito l’actuación con baile y coreo na primera fila incluíu.

    Per últimu y pa zarrar salieron CASO OMISO. Rock’n roll de tola vida con una música tocada de puta madre y una voz d’eses que te dexen con ganes de más. El meyor broche a un festival qu’esperamos que siga por munchos años más.

    En resume: bon ambiente, bon tratu, bones bandes… ¡¿Qué más puede pedise?!

    Otra vez más en Avilés y otra vez encantados,  participando en las fiestas de Versalles, uno de los pocos barrios que queda que sigue apostando por las fiestas en clave rock. Ojalá hubiera muchos más!

    Rompió tacada, a eso de les 21:30h, LYCOSA TARÁNTULA, una banda que si cierras los ojos puede transportarte a texturas sonoras de bandas como Radiohead, Dinosaur Jr. o Incubus, ¡casi nada! Una gozada que haya bandas como ésta tan cerca casa. Una banda que apuesta por un sonido súper cuidado y por composiciones nada convencionales. Sin duda, un grupo al qu ehabrá que seguir de cerca.

    Fue luego el turno de SQUIZO. Todos nuestros respetos a esta formación que se juntó 20 años después para rendir homenaje a las fiestas del barrio donde nacieron y crecieron tanto como personas como musicalmente hablando. Tocaban en casa y el público acompañó. Con versiones de grupos como Pink Floyd o La Creedence hicieron las delicias de todos los asistentes.

    A continuación fue nuestro turno. Salimos al escenario con la intención de quitar todo el óxido acumulado en el verano, que estuvimos parados sin tocar… y creo que lo conseguimos. A pesar de la falta de rodaje nos encontramos muy agusto encima del escenario, con Gabri de Desakato a las roscas de la mesa de sonido (un abrazo desde estas líneas). Le dimos un repaso a nuestro repertorio clásico en el que mezclamos temas del disco viejo y del nuevo. El público apoyó la actuación con baile y coreo en la primera fila incluido.

    Por último y para cerrar salieron CASO OMISO.Rock and  roll de toda la vida con una música tocada de puta madre y una voz de esas que te dejan con ganas de más música.

    En resumen: buen ambiente, buen trato, buenas bandas… ¡¿Qué más se puede pedir?!

  • 07-06-2014. XIXÓN | GIJÓN. XXVI CONCIERTU POLA OFICIALIDÁ Open or Close

    Si hai un conciertu nel que podemos dicir que tocamos en casa esi ye’l Conciertu pola Oficialidá. Yá sé que diréis que tocamos milenta vegaes n’Asturies, que si qué sé yo… pero esi conciertu, yá dende que dibemos de mozos ye perespecial. Non por tolo que supón a nivel reivindicativu, cultural, musical, sinon porque afayaste y vives la llingua en sociedá con NORMALIDÁ, cosa que por desgracia nun pasa nesti país.

    Alcuérdome cuando toquemos en Barna con Desakato que dempués del conciertu arrimáronse unos mozos que nos entrugaron: “¿Vosotros en Asturies lo petaréis no?”. Humber, cunto-yos que non, que yeramos un grupu que tocaba en sales pequeñes, en festis chiquitinos y que la gran parte d’Asturies nun nos conocía. El guah.e quedó reviráu y díxonos: “¡Pero qué dices! ¡Si cantáis en Asturiano! Aquí si cantas en catalán la gente se vuelve loca y estás en todos lados”. A dalgún de nosotros entronos un respigu al sentir el tratu cultural que los catalanes dan a lo d’ellos y tuvimos que cunta-yos la realidá CRUDA que tien la nuesa llingua y poro la xente que fai música, lliteratura, cine, tele, etc cuando lo faen na llingua materna. Nun daben créitu y nosotros, magar que tamos equí avezaos a la tristura, siguimos ensin dalo. (Aprovecho estes llinies pa saludar a aquellos mozos que teníen un grupu que se llamaba “Magret de Paco”.)

    Volviendo al conciertu, llegamos sobre les 21 y tovía pudimos ver los xous de Xera, La Tarrancha y Skama la rede, estos dos últimos detrás de nós. Yeren les 23h cuando saltamos a l’escenariu y la verdá que quedamos xelaos de ver a tanta xente pa venos. Les otres vegaes que participáramos siempre nos tocara zarrar y esta vez sacámos esa espinina dafechu. Queremos agradecé-y a Miki (exBrutus, exSHD) que tocara con nós ya que Nostic taba llocu en casa preparando les opos y nun pudo dir tocar. Echámoslo de menos pero Miki, que volvió deprender 13 temes en tiempo récor, fizo un conciertazu que nun se notó casi la falta de Dieguín.

    Entamamos duro con Siempre fiel y fiximos un repertoriu pa que la xente baillara y lo pasara bien. Enseguida se punxo la cosa calentina y munchos de los asistentes taben alantre saltando y dándonos calor. Hubo tiempu p’alcordanos de los políticos, de La Madreña, de la milenaria llingua na que vos escribo… Hebo tiempu hasta pa xubir a cantar el “QLTiando” de la Tarrancha con Burilo, Carlos, Skontra y tolo gordo del conciertu. Una nueche con mayúscules.

    Agradecemos a la Xunta el tratu que nos dieron, que como siempre foi increíble. Cenorra, sidra y lo más importante, esa sonrisa y esa enerxía que tresmitís y tol trabayu que facéis pa qu’esta llingua siga más viva que nunca. GRACIES a toos, sois lo meyor.

    ¡L’ASTURIANU LLINGUA OFICIAL!

    Si hay un concierto en el que podemos decir que tocamos en casa ese es el Conciertu pola Oficialidá. Ya sé que diréis que tocamos muchas veces en Asturias, que si yo qué sé… pero ese concierto, ya desde que íbamos de chavales es muy especial. No por todo lo que supone a nivel reivindicativo, cultural, musical… si no porque te sientes a gusto y vives la “llingua” en sociedad con NORMALIDAD, cosa que por desgracia no sucede en este país.

    Recuerdo cuando tocamos en Barna con Desakato que tras el concierto se nos acercaron unos chavales que nos preguntaron: “¿Vosotros en Asturies lo petaréis no?” Humber, les contó que no, que éramos un grupo que solía tocar en salas pequeñas, en festis modestos y que la gran parte de Asturies no nos conocía. El chaval se quedó extrañado y nos dijo: “¡Pero qué dices! ¡Si cantáis en Asturiano! Aquí si cantas en catalán la gente se vuelve loca y estás en todos lados”. A alguno de nosotros le entró un escalofrío al escuchar el trato cultural que los catalanes dan a lo suyo y les tuvimos que contar la realidad CRUDA que tiene nuestra lengua y por ende, la gente que hace música, literatura, cine, tele, etc. cuando lo hacen en asturiano. No daban crédito y nosotros, a pesar de que estamos acostumbrados a la tristeza que supone todo esto, seguimos sin darlo. (Aprovecho estas líneas para saludar a los chavales de Magret de Paco, que era el grupo musical que tenían)

    Volviendo al concierto, llegamos sobre las 21 y aún pudimos ver los shows de Xera, La Tarrancha y de Skama la Rede, estos dos últimos después de nosotros. Eran las 23 cuando saltamos al escenario y quedamos alucinados de ver a tanta gente ante nosotros. Las otras veces que participamos en el concierto siempre nos había tocado cerrar y esta vez nos quitamos la espinita definitivamente. Queremos agradecer a Miki (exBrutus y exSHD) que tocase con nosotros ya que Nostic estaba enclaustrado en casa preparando las oposiciones. Lo echamos de menos pero Miki, que volvió a aprender 13 temas en tiempo record, dio un conciertazo que hizo que casi no se notara la falta de Dieguín.

    Empezamos duro con Siempre fiel e hicimos un repertorio para que la gente se moviera y lo pasara bien. Enseguida se caldeó la cosa y muchos de los asistentes se fueron adelante a darnos calor. Hubo tiempo para todo. Para acordarnos de los políticos, de La Madreña, de la milenaria lengua en la que tocamos… Hubo tiempo hasta para subir a cantar el “QLTiando” de La Tarrancha con Burilo, Carlos, Skontra y todos los máquinas del concierto. Una noche con mayúsculas.

    Agradecemos a la Xunta el trato que nos dieron que como siempre fue increíble. Cenorra, sidra y lo más importante, esa sonrisa y esa energía que transmitís y todo el trabajo que hacéis para que esta lengua siga más viva que nunca. GRACIAS A TODOS, sois lo mejor.

    ¡¡¡L’ASTURIANU LLINGUA OFICIAL!!!

  • 17-05-2014. VALLADOLID. SALA PUERTA CAELI Open or Close

    Depués de pasar la nueche en Ponferrada llevantámonos y entamamos el viaxe a Valladolid. La sensación d’hermandá va a más en cada conciertu porque la xente de Desakato, amás de talento y bon facer, demuestren ser unes persones de lo meyor.

    Los nuesos caminos separáronse porque ficimos parada nel Hospital de Llión a conocer a Hugo, el sobrín d’Humber acabante nacer. Dende ellí, cola sonrisa d’oreya a oreya, fuimos direutos a la mítica “Porta Caeli” pal nuesu despliegue punkroquero.

    Namás llegar, yá nos dimos cunta de que diba ser una gran nueche. La sala tenía unes condiciones excelentes pa un bon xou: bona acústica, bones instalaciones, bon téunicu de soníu, en resume, una sala de conciertos con mayúscules.

    La preba soníu dexonos mui bones sensaciones y el tocar la víspera fízonos sentir más seguros tocando. D’esti xeitu saltamos al escenario con tola nuesa rabia y Humber y Nostic sacaron tol repertoriu de saltos y caxigalines qu’engancharon a la xente que yá taba na sala. La xente disfrutó y foron munchos los que nos felicitaron y s’alegraron de conocer a MISIVA esi día.

    El momento grande de la nueche foi’l tema “Parte de la Solución” del nuesu discu vieyu, nel que contamos cola voz de Pablo Desakato a les voces. Una bona sorpresa pa nosotros qu’andábemos con ganes de rescatar esi tema y que nun imaxinábemos meyor manera de faelo que cola colaboración de Pablo.

    Col públicu ferviendo dexamos l’escenariu agradeciendo, sobre too, el pedazu recibimientu que nos dieron los y es pucelanes.

    Capítulu aparte merez el conciertazu que dieron los nuesos collacios. Memorable. Hebo concursu de saltos y nun tardamos en xubir al escenariu a baillar, cantar, corear y a surfear penriba la peña.

    Esperamos volver pronto. ¡¡¡Puxa Punkcela!!!

     Tras pernoctar en Ponferrada nos levantamos y nos organizamos para el viaje a Valladolid. Nuestra sensación de hermandad aumenta en cada concierto porque la gente de Desakato, además de su talento y buen hacer, demuestran ser unas grandes personas.

    Nuestros caminos se separaron porque nos dirigíamos al hospital de León para conocer a Hugo, el sobrino de Humber recién nacido, y desde allí, con una sonrisa de oreja a oreja, partimos directos hacia la mítica sala “Porta Caeli”  para nuestro despliegue de punk rock.

    A nuestra llegada ya nos percatamos de que iba a ser una gran noche. La sala reunía unas condiciones excelentes para dar un buen show: buena acústica, buenas instalaciones, buen técnico de sonido, en definitiva, una sala de conciertos con todas las letras.

    La prueba de sonido corroboró nuestras buenas sensaciones, y el haber tocado el día anterior, nos hizo sentir mas seguros. De esta manera, saltamos al escenario con toda nuestra rabia y Humber y Nostic desplegaron un repertorio de saltos que dejó a las primeras filas enganchadas a nuestra actuación. La gente disfrutó y fueron muchos los que se acercaron a felicitarnos y a reconocernos que habían hecho un gran descubrimiento conociéndonos ese día.

    El momento álgido estuvo en el tema “Parte de la solución” de nuestro anterior disco, en el que contamos con la colaboración de Pablo Desakato a las voces. Una buena sorpresa para nosotros ya que teníamos ganas de rescatar ese tema en el set de presentación de este nuevo disco y no hubo mejor forma que con su inestimable colaboración.

    Con el público en ebullición dejamos el escenario no sin antes agradecer el recibimiento que nos han dado las gentes de Pucela. Capitulo aparte merece el conciertazo que dieron nuestros colegas. Hubo un tremendo campeonato de saltos, y no tardamos en subir al escenario donde hubo que cantar, bailar, y como no, lanzarse al público.

    Esperamos volver pronto. ¡¡¡Viva Punkcela!!!

  • 16-05-2014. PONFERRADA. SALA LA VACA Open or Close

    La siguiente etapa de la nuestra xira con Desakato motivábamos en forma. Dos conciertos nún fin de semana que  se presentaba interesantísimo yá que díbamos a Ponferrada y a Pucela. Nos dos sitios sabemos que la mocedá tira ya interésase muncho pol rock en direutu.

    El vienres de tarde salimos de trabayar cola idea de facer un viaxe tranquilo. Fuimos pel Puertu Somiedu y per Villablino. Un aciertu porque facía un día soleyeru y la primavera en plenitú dionos un espectáculo de color y verdor que nos dexó un gran sabor de boca.

    Esti conciertu tuvo marcáu por dos fechos importantes y qu’amuesen los contrastes que tien la vida. Per un llau tuvimos que llamentar la muerte del güelu de Mario, baxista de Desakato, y per otru recibimos la noticia del nacimientu de Hugo, sobrín del nuestru vocalista Humberto.

    En llegando a “La Vaca”, probemos soníu y comentamos les meyores hestories del conciertu caberu en Xixón na que alucinamos col bolazo que dieron los collacios de Desakato y cola acoyida tan gafa que-yos dio’l so públicu.

    Alrodiu de les 23:30 abrióse’l telón y abrimos fueu col nuesu despliegue d’enerxía. Como suel ser vezu, la xente taba llegando y fuimos viendo como se llenaba la sala a pocos hasta conseguir qu’un garrapiellu de mozos s’averara a nós y echara unos bailles.

    El puntu d’inflexón foi cuando Humber entrugó a los bercianos si queríen que tocáremos el restu’l conciertu n’asturianu. L’aceptación foi unánime y dionos alas pa siguir el conciertu poniendo tola carne enriba la parrilla.

    Al final cumplimos l’oxetivu ya que munchos mozos y moces taben yá moviéndose a la fin del conciertu y preparaos pal platu fuerte: DESAKATO.

    Prósima parada: Pucela.

     La siguiente etapa de nuestra gira con Desakato nos motivaba enormemente. Dos conciertos en un fin de semana que se presentaba interesantísimo, ya que visitábamos Ponferrada y Valladolid. En ambos sitios sabemos que la juventud se mueve y se interesa muy mucho por el rock en directo.

    La tarde del viernes salimos de nuestros respectivos trabajos con la idea de hacer un viaje tranquilo. Decidimos viajar a Ponferrada desde nuestro local de ensayo en Grau pasando por el Puerto de Somiedo y Villablino. Un gran acierto ya que hacía un día de sol espléndido y la primavera, en plena efervescencia, nos mostró un espectáculo de color y vistosidad que nos dejó muy buen sabor de boca.

    Este concierto estuvo también marcado por dos hechos importantes y que demuestran los contrastes de la vida. Por un lado recibimos la noticia del fallecimiento del abuelo de Mario bajista de Desakato, y por otro lado recibimos la buena nueva del nacimiento de Hugo, el sobrino de nuestro vocalista Humberto.

    Tras nuestra llegada a la sala “La Vaca”, probamos sonido y comentamos las mejores anécdotas del último concierto en Gijón en la que alucinamos con el bolazo que dieron nuestros compañeros de Desakato y con la tremendísima acogida que su público les brindó.

    Sobre las 23:30 se abrió el telón y abrimos fuego con nuestro despliegue de energía. Como es habitual, la gente estaba llegando y fuimos viendo como se llenaba la sala poco a poco hasta lograr que un buen grupo de gente se acercara y se moviera con nuestros temas.

    El punto de inflexión estuvo en la mitad del repertorio cuando Humber preguntó al publicó si nos daban su aprobación para continuar cantando nuestros temas en asturiano, y la decisión fue unánime, su aceptación nos dio alas para seguir adelante con toda nuestra fuerza en el escenario.

    Al final del concierto cumplimos nuestro objetivo, pues en la recta final ya teníamos a un buen grupo cerca del escenario pidiendo guerra y preparados para el show de DESAKATO.

    Próxima estación: Pucela

  • 10-05-2014. XIXÓN | GIJÓN. SALA ALBENIZ Open or Close

    Col ánimu pelos suelos depués de la llaceria madrilana plantámonos en Xixón, más que nada, a pasalo bien y a desquitanos de la nueche anterior. Namás llegar, alcontrámonos colos grandes de Desakato, colos que tamos xirando esta primavera y yá los ánimos empezaron a meyorar. Prebamos soníu, comimos unos pasteles al llau del Albéniz y abrimos fueu yá a les 20:30.

    Nun yera una hora bona pero la pila xente qu’había tan tempranu pa venos llenónos la pila a topi, asina que salimos a fueu. Teníemos poco ratu asina que soltamos temones rápidos y cañeros a esgaya pa que la xente entamara a movese. Foi cuando Humber saltó del escenariu y se punxo a facer pogo cola peña cuando estos reaccionaron y ficieron del nuesu conciertu dalgo inolvidable. Gracies a todos xente.

    Depués salió Origen, power tríu de Llanera que lo faen de puta madre. Sonaban de cine y la xente respondió dando-yos un calor que difícilmente van poder escaecer. Gran conciertu de los de Posada que van dar muncho que falar na escena musical d’Asturies.

    Y a eso de les 22:30 entamó la llocura. Casi medio millar de persones. L’Albéniz astráu de xente. Y estes besties, porque son putes besties, dieron un conciertu que nun tien comparanza a cualquier otru que yo-yos viera. Una llocura. La xente entregao. Ellos al mil por cien, y sinon ehí subió Kiko de Mala a ponelo too pates arriba.

    Foi un xou memorable. De los meyores conciertos a los que pudimos asistir n’Asturies nos últimos tiempos.

    A ver si repetimos.

    Con el ánimo por los suelos después de la aciaga noche madrileña nos plantamos en Gijón, más que nada, a pasarlo bien y a desquitarnos de la víspera. Nada más llegar, nos encontraoms con los grandes de Desakato, con los que estamos girando esta primavera, y ya los ánimos empezaron a mejorar. Probamos sonido, comimos unos pasteles al lado del Albéniz y abrimos fuego ya a las 20.30h.

    No era una hora muy buena pero la cantidad de gente que había tan temprano para vernos nos cargó la pila a tope así que salimos a muerte. Teníamos poco rato así que soltamos temones rápidos y muy cañeros para que la gente empezara a moverse. Fue cuando Humber saltó del escenario y se puso a hacer pogo con la peña cuando esta reaccionó e hicieron de nuestro concierto algo inolvidable. Gracias a todos gente.

    Después salió Origen, power trío de Llanera que lo hace de puta madre. Sonaban de cine y la gente respondió dándoles un calor que difícilmente olvidarán. Gran concierto de los de Posada que seguro que darán que hablar en la escena asturiana.

    Y a eso de las 22:30 se desató la locura. Casi medio millar de personas. El Albéniz a reventar y estas bestias, porque son putas bestias, dieron un concierto que no tiene comparación a todos los que les hevisto hasta la fecha. Una locura. La gente entregada. Ellos al mil por cien, y si no subía Kiko de Mala a ponerlo todo patas arriba.

    Fue un show memorable. De los mejores conciertos a los que pudimos asistir en Asturias en los últimos tiempos.

    A ver si repetimos.

  • 09-05-2014. MADRID. SALA HONKY TONK Open or Close

    ¡Y marchamos pa Madrid!

    Cola ilusión de guah.es fuimos tocar a ún de los sitios a los que más ganas tenemos siempre de dir: Madrid. Prestábanos la idea d’asaltar la capi glayandu al altu la lleva ¡L’ASTURIANU LLINGUA OFICIAL! Pero nun pudo ser. El cartel pintaba bien. Díbemos teloniar a Los Ruidos, mítica banda de los ochenta d’Asturies liderada pol hermanu de Jorge Ilegal y la sala, la Honky Tonk, tamién paecía guapa.

    El primer palu llevámoslu al llegar. Na sala nun taba puesto nin el cartel del conciertu. Prebamos soníu y fuimos cenar. Al llegar, segundu llabanazu. Nun había naide. Dos persones y porque yeren collacios de Los Ruidos. Esperemos un ratu prudente y al nun haber más xente entamamos. Sí señor, 400 km pa ensayar nuna sala coyonuda pero ensin xente.

    Dímoslo lo meyor que pudimos anque la motivación yera cero. Imaxinái baxar a Madrid pa que nun te vea naide. Ye una llaceria pero a veces estes coses pasen. Ye parte de la vida de les bandes pero foi un palu.

    Petate y p’Asturies. A ver si la próxima hai más suerte. 800Km, 8 persones.

    ¡Y nos fuimos a Madrid!

    Con la ilusión de niños nos fuimos a tocar a uno de los lugares a los que más ganas tenemos siempre de ir: Madrid. Nos molaba la idea de asaltar la capi gritando a los cuatro vientos ¡L’ASTURIANU LLINGUA OFICIAL! Pero no pudo ser. El cartel pintaba bien. Teloneábamos a Los Ruidos, banda mítica de los ochenta en Asturias liderada por el Hermano de Jorge Ilegal, y la sala, la Honky Tonk, también parecía chula.

    El primer palo lo llevamos al llegar. En la sala no estaba puesto ni el cartel de esa noche. Probamos sonido y nos fuimos a cenar. Cuando regresamos, segundo palo. No había nadie. Dos personas y porque eran amigos de Los Ruidos. Esperamos un rato prudente y empezamos. Sí señor, 400km para ensayar en una sala de lujo pero vacía.

    Lo hicimos lo mejor posible aunque la motivación era cero. Imaginad bajar a Madrid para que no te vea nadie. Era un palo duro pero a veces estas cosas pasan. Forma parte de la vida de las bandas pero nos jodió bastante.

    Mochila y para Asturias. A ver si la próxima vez hay más suerte. 800km, 8 personas

  • 11/12-04-2014. BILBO-BARCELONA. SALAS AZKENA - BOVEDA Open or Close

    Vienres, entamu de fin de selmana y un par de conciertos a la vista que pa nós como grupu, fueron un nantes y un dempués.

    El planteamientu nun podía ser más motivador. Per un lllau, dos feches en dos ciudaes que son pesos pesaos no referente a conciertos dientru l’estáu: Bilbo y Barcelona; había munchísimes ganes de tocar fuera de casa y de ver cuál yera la reacción del públicu que, de manu, nun nos conocía y mui probablemente nunca nos viera en directu.

    Pel otru llau, el placer y l’honor de qu’estos dos conciertos fueran a realizase, teloneando a los meyores compañeros de viaxe posibles: DESAKATO, na so xira de presentación del discu ‘Buen viaje’. Ya compartiéramos escenariu delles ocasiones con ellos, asina como otres collaboraciones, pero yera la primer vez que salíamos a xirar con un grupu y yera una experiencia que teníamos munches ganes de vivir.

    Con respectu a los conciertos, resúmese nuna pallabra: ¡alucinante! Nun hai nada como tocar con buenes condiciones. Sales de conciertos con escenariu, lluces, equipu de soníu, técnicu, camerín... Peragusto nel escenariu y, polo que nos tresmitía el públicu, un soníu mui potente. Y salir a tocar con un montón de públicu (ambos conciertos rozaron les 200 entraes) que dende los primeros compases animose a movese y a da-y calor al grupu que ta nel escenariu.

    N’ambos conciertos el públicu quedó gratamente sorprendíu de la nuesa actuación y calentinos para ver a DESAKATO. ”¡Qué grandes sois!”, gritaba un fan dende’l públicu ente cantar y cantar y, nun-y-falta razón. Tar nun conciertu d’esti grupu ye dalgu asina como tar nuna descarga de voladores. Mires onde mires nel escenariu ye pa mexar y nun echar gota, con una sonrisa de oreya a oreya… Ties a Pablo y a Pepo a les voces que son dos frontman como la copa un pinu, a Gabri y a Mario a los llaos dando cera a les cuerdes ensin fallar una nota, a Nano, a la batera que ye una apisonadora y, cómo no, a Dani a la gaita que cada vez que sal anima la fiesta…

    Dos conciertos impresionantes qu’ensin dulda avalen a esti grupu como un de los meyores directos del panorama musical actual.

    Tras los conciertos munchísimo cachondeu y rises: punk “ronk” (roncón a 10 voces cantando el ciclo de la vida peles cais de Bilbo), kebabs afumantes, cubates de Larios-tónica… lo reglamentariu!

    Lo dicho, pa nós, toda una esperiencia como grupu, un antes y un dempués. Demostrámonos que podemos salir tocar fuera casa, convencer y dexar bon sabor de boca ente’l públicu y, nesi camín, ensin querer, topámonos con unos collacios de viaxe que nun son solo una banda coyonuda colos que dimos la nuesa primer xira, son tamién unos collacios con los que diríamos al fin del mundiu.

    Viernes, comienzo de fin de semana y un par de conciertos a la vista que para nosotros como grupo, han supuesto un antes y un después.

    El planteamiento no podía ser más motivador. Por un lado, dos fechas en dos ciudades que son pesos pesados en lo referente a conciertos dentro del estado: Bilbao y Barcelona; había muchísimas ganas de tocar fuera de casa y de ver cuál era la reacción del público que, a priori, no nos conocía y muy probablemente nunca nos había visto en directo.

    Por otro lado, el placer y el honor de que estos dos conciertos fueran a realizarse, teloneando a los mejores compañeros de viaje posible: DESAKATO, en su gira de presentación del disco ‘Buen viaje’. Ya habíamos compartido escenario en varias ocasiones con esta banda, así como otras colaboraciones, pero era la primera vez que salíamos a girar con un grupo y era una experiencia que teníamos muchas ganas de vivir.

    Con respecto a los conciertos, se resume en una palabra: alucinante! No hay nada como tocar con buenas condiciones. Salas de conciertos con escenario, luces, equipo de sonido, técnico, camerino... Muy a gusto en el escenario y, por lo que nos transmitía el público, un sonido muy potente. Y salir a tocar con un montón de público (ambos conciertos rozaron las 200 entradas) que desde los primeros compases se anima a moverse y a darle calor al grupo que está en el escenario.

    En ambos conciertos el público quedó gratamente sorprendido de nuestra actuación y calentito para ver a DESAKATO. ”¡Qué grandes sois!”, gritaba un fan desde el público entre canción y canción de la banda y, no le falta razón. Estar en un concierto de este grupo es algo así como estar en una descarga de palenques. Mires a donde mires en el escenario es para quedarse boquiabierto, con una sonrisa de oreja a oreja… Tienes a Pablo y a Pepo a las voces que son dos frontman como la copa de un pino, a Gabri y a Mario a los flancos dando cera a las cuerdas sin fallar una nota, a Nano, a la batera que es una apisonadora y, cómo no, a Dani a la gaita que cada vez que sale anima la fiesta…

    Dos conciertos impresionantes que sin duda avalan a este grupo como uno de los mejores directos del panorama musical actual.

    Tras los conciertos muchísimo cachondeo y risas: punk “ronk” (roncón a 10 voces cantando el ciclo de la vida por las calles de Bilbo), kebabs humeantes, cubatas de Larios-tónica… lo reglamentario!

    Lo dicho, para nosotros, toda una experiencia como grupo, un antes y un después. Nos demostramos a nosotros mismos que podemos salir a tocar fuera de casa, convencer y dejar buen sabor de boca entre el público y, en ese camino, sin querer, nos hemos encontrado con unos compañeros de viaje que no son solo una banda cojonuda con los que dimos nuestra primera gira, son también unos colegas con los que iríamos al fin del mundo.

  • 07-02-2014. UVIÉU | OVIEDO. SALA WHIPOORWILL Open or Close

    El pasáu vienres 7 de febreru tuvimos tocando nel qu’a priori diba ser un conciertu perprestosu. Fiesta Universitaria de Bioloxía, vienres, sala chula, equipu de soníu, poques coses más que faer per Uviéu… Too apuntaba a que diba ser una bona nueche pero foi torgándose too demientres pasaba’l día.

    Lo primeru foi’l tiempu que taba de perros. Llovía a pocos y facía un fríu que convidaba poco a salir de casa. Depués, el equipu de soníu que decidió españar enantes d’entamar el conciertu y tuvo al técnicu dándo-y a la tiesta como un llocu pa intentar igualo. Más tarde y con muncha pena polos chavales que se lo curraron en forma, la xente. Nun creo que fueren más de 30 persones les que pasaron pola sala Whippoorwill y poro, les que collaboraron cola causa. Ye difícil d’entender si nin siquiera los compañeros de clas s’averaron a sofitar el so propiu viaxe d’estudios… Pero bono, eso serán ellos los que tendrán que falalo.

    Nosotros, como siempre, a tope. Ye igual qu’haiga 100 o 10, siempre lo intentamos dar too. Repertoriu clásicu, versiones mítiques y a disfrutar colos 10 o 15 grandes que lo dieron too magar les condiciones del conciertu.

    La verdá qu’a la fin prestónos muncho y después pudimos disfrutar coles versionazas de SWAT mentes tomábemos unes birruques.

    Les coses nun salen siempre como imaxines pero como diz mio güelu “cuando hai que dir besa-y el culu a un perru, nun hai que mira-y pal focicu”.

    El pasado viernes 7 de febrero estuvimos tocando en el que, a priori, iba ser un concierto cojonudo. Fiesta Universitaria de Biología, viernes, sala chula, equipo de sonido, pocas cosas para hacer por Oviedo… Todo apuntaba a que iba a ser una buena noche pero todo fue torciéndose a medida que pasaba el día.

    Lo primero fue el tiempo que estaba de perros. Llovía cada poco y hacía un frío que invitaba poco a salir de casa. Después, el sonido que decidió romperse antes de empezar el concierto y tuvo al técnico dándole a la cabeza para intentar arreglarlo. Más tarde, y con mucha pena por los chavales que se lo curraron mogollón, la gente. No creo que fueran más de 30 personas las que pasaron por la sala Whippoorwill y por lo tanto, las que colaboraron con la causa. Es difícil de entender que ni siquiera los compañeros de clase se acercaran a apoyar su propio viaje de estudios… pero bueno, eso serán ellos los que lo tendrán que hablar.

    Nosotros, como siempre, a tope. Es igual que haya 100 o 10, siempre intentamos darlo todo. Repertorio clásico, versiones míticas y a disfrutar con los 10 o 15 grandes que lo dieron todo a pesar de las condiciones del concierto.

    La verdad que al final nos lo pasamos bien y después pudimos disfrutar con las versionazas de SWAT mientras tomábamos unas cervecinas.


    Las cosas no siempre salen como imaginamos pero como dice mi abuelo “cuando hay que besar el culo a un perro mejor no le mires el hocico (refrán asturianu)”.

  • 24-01-2014. SANTANDER. SALA BLACK BIRD Open or Close

    Agradecimientu y almiración son les sensaciones coles que vivimos na visita a tierres cántabres. ¡Y nun ye pa menos! ya qu'el 24 de xineru, na Sala Blackbird pudimos xuntar una pila xente con ganes de disfrutar y de pasalo bien nun bon show de música en directu. El tratu de la organización foi increíble amosando una profesionalidá y un bon facer que los fai merecedores de tol nuesu respetu. Esto sí que ye una sala de conciertos, y munchos podrían daprender de la filosofía de la "Black Bird".

    Diba tiempu yá que Misiva nun traspasaba les fronteres d'Asturies y había munches ganes de volver a SAntander pa presentar el nuevu discu "Gran Mentira". Amás repetíamos colos nuesos collacios de Poetas de Botella, que xugaben en casa y llevaben la llección bien deprendía. Por si too eso fora poco, llevábemos preparada la versión de "Rock'n roll radio" de los Ramones con una sección de vientu espectacular. Roland (Arcachon -Francia-) al trombón y Giovanni (Sicilia -Italia-) al saxo.

    El bolo entamó con muncha enerxía y col públicu entregáu. Les primeres files coreaben los estribillos de los nuesos temes lo que fizo que Nostic se calentara y entamara a ximielgase como si-y fuera la vida nello. Humber se sintió rápidamente arropáu y Oscarín tuvo como nel salón de casa ya que tenía milenta collacios dexando la piel énte l'escenariu. David decidió sotripar los platos como si-y diera a un yunque al ritmu de les lluces y pronto llegó'l gran momento. Saltaron al escenariu francés ya italianu y convirtieron la miticada ramoniana na versión más esperada de la nueche. Pa nós foi un suañu fechu realidá y namás llegar l'estribillu tola sala entamó a baillar. Una fiesta con mayúscules.

    El nuesu bolu terminó y saltaron al escenariu los Poetas que sacaron a la lluz un repertoriu enllenu temones. Un directu mui sólidu con lletres y melodíes superpegadices que ficieron que la so actuación fora un lluxu pa los que tábemos ellí.

    Cuando te traten tan bien ye como si tuvieras en familia y la sorrisa aparez.

    Tenemos ganes de volver a la Blackbird y si ye tan bien acompangaos como cola xente de Poetas, meyor. ¿Habrá dalguna sorpresuca pa la próxima?

    ¡Puxa Cantabria!

    Agradecimiento y admiración son las sensaciones con las que hemos vivido en tierras cántabras. ¡Y no es para menos! ya que el 24 de Enero en la sala Black bird logramos juntar a un montón de gente con ganas de disfrutar y pasárselo bien con un buen show de música en directo. El trato recibido por la organización ha sido impecable demostrando una profesionalidad y un buen hacer que los hace merecedores de todo nuestro respeto. Esto si que es una sala de conciertos, y muchos locales deberían de aprender de la filosofía de la “Black bird”.

    Hacía ya tiempo que Misiva no traspasaba las fronteras astures y ya había muchas ganas de regresar a Santander para presentar nuestro disco “Gran mentira”. Además repetíamos con nuestros amigos de “Poetas de botella” que jugaban en casa y se llevaban la lección muy bien aprendida, y por si fuera poco, llevábamos una gran sorpresa preparada, la versión de “Rock and roll radio” de los Ramones con una magnifica sección de viento compuesta por el gran Roland al trombón de varas y Giovanni al saxo.

    El bolo comenzó con mucha energía y con el público entregado, las primeras filas coreaban los estribillos de nuestros temas, lo que hizo que nuestro bajista Nostic se calentara y comenzara a agitarse como si le fuera la vida en ello. Humber se sintió rápidamente arropado y Oscar se vió como en el salón de su propia casa, ya que un buen puñado de amig@s y vecin@s se dejaron la piel frente al escenario. David decidió dejar caer sus brazos como un yunque sobre los platos al ritmo de las luces del escenario y pronto llegó el gran momento. Saltaron al escenario el francés y el italiano, nuestra sección de viento convirtió el mítico “rock and roll radio” en la versión más esperada de la historia de Misiva, nuestro pequeño sueño hecho realidad. Cuando empezó a sonar el estribillo, comenzó el baile en la sala. Una fiesta en letras mayúsculas.

    Nuestro bolo termina y saltan al escenario los Poetas de botella desplegando su repertorio de temones. Un sólido directo con unas letras super pegadizas hizo de su actuación un lujo para los que allí estábamos.

    Cuando te tratan tan bien te sientes en familia y la sonrisa aparece.

    Ya tenemos ganas de volver a la Black bird, y si es tan bien acompañados como con la gente de Poetas, mejor. ¿Habrá alguna sorpresa para la próxima?

    ¡Puxa Cantabria!

  • 21-12-2013. GRAU | GRADO. MUTANT FEST Open or Close

    El sábadu 21 d’avientu del añu yá vencíu, tuvimos la oportunidá de facer actu de presencia nún festival nuevu que nos sorprendió; non pola calidá les bandes qu’ellí fueron tocar, que según vimos el cartel sabíemos dafechu que yeren bones polo conocío, sinon pela rapidez conque se montó too, pel sitiu onde se celebró; a la vera’l nuestru llocal d’ensayu, y pela fecha; festival al aire llibre namás entrar l’iviernu.  La cosa convidaba a que fuera una nuechi lloca, con un equipu humanu y téunicu de lo meyor. Colo d’humanu tamién queremos abarcar la xente la barra y la de los puestinos pa mercar, qu’aguantaron tol ratu’l fríu como gallos.

    Entamó too a eso les 7 la tarde, una vez atapeciera y los encargaos de comenzar foron “the New Ones”. Pocu hai que dicir de los nuestros vecinos de llocal, qu’en media horuca dexaron l’escenariu bien esbrozadino a base de “matapalombos” d’unu, carreres d’otru, melodíes volaores d’aquel y dellos apuntalamientos pela parte’l nuestru David, que s’ufiertó sofitalos a la batería n’ausencia del d’ellos. Y nun ye la primer vez que pasa esto.

    Dempués de calentar l’ambiente frescu qu’había, porque… ¡bah! Paecía que dalgo cutu facía, saltaron a les tables los mierenses “Hammercross”. Nún principiu nun taben nel cartelo. Llamáronlos a última hora pola falta de “the Burning Lust”, qu’a la fin nun pudieron dir tocar. Y la verdá que lo ficieron perbien. Ye de destacar que los llamaren d’un día pa otru y dieran el conciertón que dieron.

    Llueu toco-y al metal de “Blast Open” y a la enerxía’l so cantante. Nun podemos cuntar más d’ellos porque detrás tocábenos a nos y yá tábemos bullindiegos, sobre too David, que nun paraba de tras alantre investigándolo too, como siempre… Paecía que facía más fríu y nun nos quedó otra manera d’igualo qu’a base de movese pel escenariu. El problema foi que nun nos dio tiempu a tocar tol repertoriu que llevábemos preparao y casi que nin escalecimos. Al nuestru mou de velo, esta ye una cosa a meyorar nesti festival. Ta perclaru que siempre va haber coses que meyorar, como en cualquier primer edición de cualquier festival, ho. Pensamos que esta ye una d’elles.

    Xustu detrás salió “Void” a dexar claru qu’el so “doom” contundente llegara hasta’l frontón y que nun yera hora de preocupase si dexaras el gas abiertu en casa o lo que fuese; y pa detrás “Old Enemies” coles sos proclames direutas a la oreya y ensin concesiones. Eso foron dexándolo claru a lo llargo la so actuación con un sonidón que nos fizo da-y al “pizza-maker” como rayones.

    Pa siguir taben “Posession”. Pocu qu’añader d’esta xente, que lleva más d’una década enriba los escenarios puxando pol so “metal estremu”. Nun dexaron indiferente a naide, como siempre, y volviendo esclarar que son de lo cabero nel estilu. P’acabar llegó’l turnu a lo que yera’l platu fuerte’l festival, “Darksun”, dando-y al “power metal” per tolos llaos. Quedó un pocu fría la so actuación porque, esceuto unos siguiores, la mayoría escaparon.

    A la fin, un festival con unos medios que nun nos podíamos imaxinar pola priesa conque se montó too, bones bandes y bona organización. Una pasada qu'haiga acontecimientos d'esti tipu en Grau, pero una pena la xente que, pa variar, casi que nin s'arrimó a ver qué había en Frontón.

    El sábado, 21 de diciembre del año pasado, tuvimos la oportunidad de estar presentes en un nuevo festival que nos llegó a sorprender; no por la calidad de los grupos que tocaron, que sabíamos de sobra que eran de lo mejor según vimos el cartel del festi, sino por la celeridad conque se montó todo, por el lugar en que se llevó a cabo; al lado de nuestro local de ensayo, y por la fecha; festival al aire libre recién entrado el invierno. Todo apuntaba a que iba a ser una noche loca, con un equipo humano y técnico de lo mejor. Con lo de humano también nos referimos a la gente de la barra y los puestos de “merch”, que soportaron el frío como campeones.

    Empezaron a eso de las 7 de la tarde, según había anochecido, “the New Ones”. Poco tenemos que decir de nuestros vecinos de local, que en media horita dejaron el escenario completamente segado a base de “matapalomas” de uno, carreras de otro, melodías saltarinas de aquel y varios andamiajes rítmicos por parte de David, nuestro batería, que se encargó de apoyarlos por ausencia del suyo, no siendo la primera vez que se da esta situación para ellos.

    Después de calentar el ambiente frío que gobernaba el panorama, saltaron a las tablas “Hammercross”. En un principio, los mierenses no estaban en el cartel. Los llamaron a última hora en ausencia de “the Burning Lust”, que no podían tocar. Y la verdad es que lo hicieron muy bien. Hay que destacar el conciertazo que se marcaron aun siendo confirmados el día anterior.

    Posteriormente les tocó el turno a “Blast Open” y a la energía de su cantante. No podemos contar gran cosa porque justo detrás de ellos nos tocaba salir a la palestra a nosotros y ya estábamos nerviosos, sobre todo David, que no paraba de investigarlo todo, como siempre… Parecía que hacía más frío y no nos quedó más remedio que movernos por el escenario para mitigarlo. El problema fue que no nos dio tiempo a tocar todo lo que llevábamos preparado y no pudimos casi que ni entrar en calor. Desde nuestro punto de vista, esta es una cosa a mejorar por parte de la organización. Tenemos muy claro que siempre hay cosas que mejorar, como en cualquier edición primeriza de cualquier festival. Creemos que esta es una de ellas.

    Justo detrás salió “Void”, dejando claro que el “doom” se había hecho con el frontón y que no era la hora de preocuparse si habías dejado el gas abierto en casa o cualquier cosa. Luego le llegó el turno a “Old Enemies” con sus proclamas transformadas en puñetazos sonoros. Eso lo fueron dejando claro durante su actuación con un sonidaco que nos hizo darle al “pizza-maker” como jabatos.

    Después llegaron “Posession”. Poco más que añadir a una peña que lleva más de una década encima de los escenarios dándole al “metal extremo”. Nadie quedó indiferente ante estos máquinas, de lo más puntero del género que existe. Para finalizar el evento tocaban “Darksun” y su “power-metal” a raudales. Su actuación quedó un poco fría ya que, excepto varios adeptos, la mayoría de la gente se fue.

    En definitiva, un festival con unos medios que nadie se imaginaba por la rapidez a la hora de organizarlo todo, buenos grupos y buena organización. Una pasada que haya eventos de este estilo en la villa moscona, pero una pena que la gente, para variar ultimamente, casi ni se acercó a ver qué había en el Frontón.

  • 5-12-2013. XIXÓN | GIJÓN. POETAS DE BOTELLA Open or Close

    El pasáu día 5 d’avientu, entamaba’l popular “puente de la Constitución” y, en MISIVA, aprovechamos pa construir el nuesu propiu puente con una de les comunidaes vecines a la nuestra rexón: Cantabria. Pa ello, decidimos compartir escenariu con una de les bandes que meyor consolidaes tán na escena rock de dicha comunidá: POETAS DE BOTELLA, colos que volveremos a compartir cartel en tierres cántabres, el mes de xineru del añu que vien.

    Yera una fecha especial, non sólo por compartir cartel con esti grupu, col que esperamos que seya’l entamu d’una llarga relación, sinon tamién porque presentábamos el nuestru últimu discu oficialmente… esto añadía una dosis extra de nervios y esmeru na preparación del eventu…

    Hai que dicir que la presentación y rodaxe d’esti nuevu discu nun foi mui afayaiza que se diga, ya que presentose al público en xeneral yá pol mes de febreru en forma d’adelantu nesta páxina web y, tras el fichaxe y edición del discu por MALDITO DIGITAL, tocaba facer una presentación oficial, a pesar de que la mayoría de xente que nos conoz y nos sigue ya tuvieran la oportunidá de “degustar” los nuevos temes en directu.

    Pero, volviendo a la crónica del conciertu d’esi día, ambiente bastante fríu na cai que notose nos primeros compases del conciertu. Abrieron conciertu POETAS que tamién tán presentando’l so nuevu EP: “Contacto”, nestes feches. Yá dende los primeros acordes pudo comprobase la calidá musical y el potencial que tien esta banda. Una banda con un soníu perpulíu y qu’interpreta a la perfección en direutu… lideraos pola voz y el carisma de Rober que sabe metese al públicu nel bolsillu.

    Temas como “Eternos” o “Acción reacción” ficieron les delicies del públicu presente (y d’un servidor)… y dexaron un gran sabor de boca. Tamos impacientes por tocar con ellos na “so casa” en Santander, onde de xuru que’l públicu dará tovía mayor intensidá al so direutu.

    No referente a la nuesa actuación, “nada nuevu baxo’l sol”… interpretamos el repertoriu habitual d’estos últimos meses, nos que, lóxicamente, predominen los temes del últimu discu, entemecíos con temes del anterior y delles versiones que yá son casi temes propios.

    Pa finar, agradece-y a tol públicu asistente la so presencia y el sofitu una vegada más nesta presentación oficial.

    El pasado día 5 de diciembre, daba comienzo el popular “puente de la Constitución” y, en MISIVA, aprovechamos para construir nuestro propio puente con una de las comunidades vecinas a nuestra región: Cantabria. Para ello, decidimos compartir escenario con una de las bandas que mejor consolidadas están en la escena rock de dicha comunidad: POETAS DE BOTELLA, con los que volveremos a compartir cartel en tierras cántabras, el mes de enero del año que viene.

    Era una fecha especial, no sólo por compartir cartel con este grupo, con el que esperamos que sea el principio de una larga relación, sino también porque presentábamos nuestro último disco oficialmente… esto añadía una dosis extra de nervios y esmero en la preparación del evento…

    Hay que decir que la presentación y rodaje de este nuevo disco no ha sido muy “al uso” que se diga, ya que se presentó al público en general ya por el mes de febrero en forma de adelanto en esta página web y, tras el fichaje y edición del disco por MALDITO DIGITAL, tocaba hacer una presentación oficial, a pesar de que la mayoría de gente que nos conoce y nos sigue ya habían tenido la oportunidad de degustar los nuevos temas en directo.

    Pero, volviendo a la crónica del concierto de ese día, ambiente bastante frío en la calle que se notó en los primeros compases del concierto. Abrieron cartel POETAS que también están presentando su nuevo EP: “Contacto”, en estas fechas. Ya desde los primeros acordes se pudo comprobar la calidad musical y el potencial que atesora esta banda. Una banda con un sonido muy bien pulido y que interpreta a la perfección en directo… liderados por la voz y el carisma de Rober que sabe meterse al público en el bolsillo.

    Temas como “Eternos” o “Acción reacción” hicieron las delicias del público presente (y de un servidor)… y dejaron un gran sabor de boca. Estamos impacientes por tocar con ellos en “su casa” en Santander, donde a buen seguro el público dará aun, si cabe, mayor intensidad a su directo.

    En lo referente a nuestra actuación, “nada nuevo bajo el sol”… interpretamos el setlist habitual de estos últimos meses, en los que, lógicamente, predominan los temas del último disco, jalonados por temas de nuestro disco anterior y varias versiones que ya empiezan a ser casi temas propios.

    Para acabar, agradecer a todo el público asistente su presencia y su apoyo una vez más en esta presentación oficial.

  • 02-11-2013. CUALLOTU | COLLOTO. SALA MÖMA Open or Close

    El sábado pasáu estrenábase una sala nueva n’Asturies cola presencia de Misiva y Senador p’amenizar la nueche. Sala Möma Theatre ye’l nome y esta ye la crónica del conciertu fecha por Sacht.

    Esti día yera mui esperáu pa un servidor porque s’inauguraba una sala nueva n’Asturies. Nesti casu en Cualloto onde va celebrase la final de la Batalla Pegaso Energy Drink los díes 16 y 23 de payares. Pues bien, amás de l’esmolecimientu por conocer el local, también tenía munches ganes de ver a Misiva pa ver como treslladaben al direutu el so espectacular trabayu “Gran Mentira”, el so caberu discu.

    No que cinca a Senador, tenemos que dicir que teníemos ganes de ver cómo se defencíen nuna sala de mayor tamañu y sonido, a priori, que na Calleja La Ciega onde debutaren delles selmanes enantes. Ensin más dilación vamos analizar lo que foron dos conciertos bastante gafos.

    El cuartetu de rock Senador, formáu por integrantes de bandes de renombre como Desakato, Alto Volto… daben el so segundu concierto nuna nueva sala, más grande y con aires modernos magar que tenía un escenariu ruin. Dieron un conciertu  que sorprendió a munchos de los que taben ellí y que tovía nun los vieran. Descargaron tol so EP “L’orixe de les especies”, qu’en pallabres d’otru redactor de la web igual ye’l meyor discu debut del añu, combinándolu con delles versiones como Breed de Nirvana, otra de QOTSA (influencia directa) hasta llegar a “Búfalo” onde s’echo en falta a Pepo (Desakato) col so xeitu particular y que fizo alloquecer a los que tábemos en Cualloto.

    Depués de 15 minutinos de rigor, xubía al escenario la banda de punk rock asturiana Misiva pa presentanos el so caberu discu “Gran Mentira”. Un conciertu totalmente n’asturianu, con un repertorio de 15 temes y con un espectáculo pela parte del cantante dignu de mencionar. La xente que tuvimos oportunidá de sentir el discu soltamos “ye que son meyores que nel discu”. Unos coros agudos brillantes fechos pol baxista, que nun paró d’un llau a otru en tol conciertu, una guitarra sólida que nun destaca por munches coses pero que mantien una constancia rítmica mui aceptable y, per otru llau, un batería que pal estilu que faen ye l’adecuáu. Ritmu rápidu ensin perder el tempo y el cantante que merez otru párrafo.

    Humberto, ensin guitarra de la que depender, nun ta quietu nin un segundu. Los sos movimientos van cola lletra de les canciones y sobre too ensin perder enxamás el tonu del cantar. Ensin gallos y ensin tener la voz tomada al final del conciertu.

    Ente los temes que tocaron tán “Gran Mentira”, “Revolución TV” o dellos clásicos de la banda como “Parte de la solución” cola que zarraron el conciertu.

    Dos grupos que dieron dos grandes conciertos. Ensin errores graves y sobre too que nos ficieron disfrutar de les dos hores que tuvimos na nueva sala MOMA. Déxanos mui bon sabor de boca anque tien la pinta de perder calidá sonora en conciertos de más caña

     

    El pasado sábado se estrenaba una nueva sala en Asturias con la presencia de Misiva y Senador para amenizar la noche. Sala Möma Theatre es su nombre y esta es la crónica del concierto por parte de Sacht.

    Este día era muy esperado para un servidor pues se inauguraba una nueva sala en Asturias. En este caso en Colloto donde se celebrará la final de la Batalla Pegaso Energy Drink los días 16 y 23 de noviembre. Pues bien, además de la inquietud por saber cómo sería el local, también tenía muchas ganas de ver a Misiva  para ver como trasladaban al directo el espectacular trabajo “Gran Mentira”, su último disco.

    En cuanto a Senador también teníamos ganas de ver como se defendían en una sala de mayor tamaño y con un sonido mejor, a priori, que en La Calleja La Ciega, donde tuvo lugar su debut. Pues sin más dilación vamos a analizar lo que fueron dos conciertos bastante satisfactorios.

    El cuarteto de rock Senador, formado por integrantes de bandas de gran renombre como Desakato, Alto Volto… daban su segundo concierto en una nueva sala, bastante amplia y de aires modernos a pesar de contar con un escenario de reducidas dimensiones. Pues bien, Senador dieron un concierto que sorprendió a muchos de los que estaban allí y no les habían visto todavía. Descargaron todo su EP “El origen de las especies” que en palabras de otro redactor de la web, puede ser el mejor álbum debut del año, combinándolo con 4 versiones como “Breed” de Nirvana, otra de Queens of the Stone Age, una de sus influencias más directas, hasta llegar a la que sería la última canción del concierto, “Búfalo” donde se echó de menos la presencia de Pepo (Desakato) con su garra particular y que desató la locura del personal que se dio cita en Colloto.

    Tras los 15 minutos de rigor, subía al escenario la banda de punk-rock asturiana Misiva para presentarnos su último disco “Gran Mentira”. Un concierto totalmente en asturiano, con un set-list de 15 canciones y un espectáculo por parte del cantante digno de mencionar. La gente que hemos tenido la oportunidad de escuchar el disco, soltamos la expresión “es que son mejores que en el disco”. Unos coros agudos brillantes llevados a cabo por el bajista en constante movimiento durante todo el concierto, una guitarra sólida que no destaca por muchos aspectos pero que mantiene una constancia rítmica muy aceptable y, por otro lado, un batería que para el estilo que hacen es el adecuado. Ritmo rápido y sin perder el tiempo en ningún momento, y el cantante que merece otro párrafo.

    Humberto, sin una guitarra de la que depender, no para quieto en ningún momento. Sus movimientos van acorde con la letra de las canciones y sobre todo sin perder nunca el tono de la canción. Sin gallos y sin una voz cansada al final del concierto.
    Entre los temas que tocaron, están “Gran mentira”, “Revolución Tv” o algunos clásicos de la banda como “Parte de la solución” con la que cerraron el concierto.

    Dos grupos que dieron dos grandes conciertos. Sin cometer ningún error grave y sobre todo que nos hicieron disfrutar durante las dos horas que estuvimos en la nueva sala MOMA, que nos deja un muy buen sabor de boca, aunque tiene la pinta de perder mucha calidad sonora en conciertos de más caña.

  • 16-09-2013. LA VILLA | VILLAVICIOSA. FIESTES DEL PORTAL Open or Close

    El día después del festiAMAS, y anque al día siguiente toos espertábemos pronto pa trabayar, tuvimos la oportunidá de tocar un añu más nel chigre La Bodega nes fiestes d’El Portal de La Villa.

    Esti añu tocábemos con FRAC (Fundación de raperos atípicos de Cadiz), K-Nalón y ARMA X y la verdá que nun defraudó.

    Entamamos nosotros por motivos de loxística ya que los demás grupos nun precisaben de batería nin amplis y asina dexábemos l’escenariu recoyíu y la verdá que prestó. Veníemos con ganes y con ilusión de la Catedral el día enantes y salimos al escenario col enfotu de calentar la nueche pa les máquines que veníen detrás.

    Foi una pena que nun pudimos quedar a ver a los demás grupos pero lo que pudimos ver de los gaditanos foi impresionante. Amás la xente taba peranimada polo qu’imaxino que la nueche acabó bien.

    A ver si hai otra ocasión pa xuntase con esta xente que yá va siendo hora.

     

    El día después del FestiAMAS, y aunque al día siguiente todos madrugábamos para trabajar, tuvimos la oportunidad un año más de tocar en las fiestas del Portal en el chigre La Bodega.

    Este año tocábamos con FRAC (Fundación de raperos atípicos de Cadiz), K-Nalón y ARMA X y la verdad que el concierto no defraudó.

    Empezamos nosotros por motivos de logística ya que los demás no necesitaban batera ni amplis y así dejamos el escenario recogido y listo para que tocasen los demás grupos. Estuvo muy bien. Veníamos con ganas e ilusión del día antes en la Catedral y salimos con la intención de calentar la noche para las máquinas que venían detrás.

    Fue una pena que no pudiésemos quedarnos a ver a los demás grupos pero lo que pudimos ver de los gaditanos fue impresionante. Además la gente estaba muy animada por lo que imagino que la noche acabó bien.

    A ver si hay más ocasiones para juntarse con esta gente, que ya va siendo hora.

  • 15-09-2013. UVIÉU | OVIEDO. FINAL FESTIAMAS Open or Close

    Y llegó la finalona. Dempués d’aquella semifinal inesperada en Cangas del Narcea llegaba la sorpresa de tocar nún de los escenarios más emblemáticos d’Asturies: La Plaza la Catedral nes fiestes de San Matéu.

    Cuando nos enteramos del sitiu onde diba celebrase la final yá nos sentimos ganadores del premiu. Poder tocar ehí, énte tanta xente, con esos medios y nuna fecha tan importante yera pa nosotros un auténticu placer y un luxo que nun creíamos que se nos diba presentar nunca. Asina que fuimos p’allá coles mayores ganes del mundo y con un enfotu: esfrutar y pásalo bien.

    Entamó la tarde bien, de comedia colos Ofensivos nos camerinos, unes cerveces, solín, entrevista, prueba de soníu… y ensin que nos diéramos cunta llegó la hora de tocar.

    Como yera un sitiu inmeyorable, Uviéu, capital, fiestes, domingu, xente, televisáu pela TPA… quisimos da-y un aire reivindicativu al conciertu. Quisimos aprovechar la oportunidá que se nos presentaba pa reivindicar una de les coses que consideramos básiques na MISIVA qu’intentamos tresmitir: OFICIALIDÁ. Asina pues, ficímoslo en dos momentos. Salimos cola boca tapada como símbolu de la imposibilidá de vivir usando la nuesa llingua y pa dicir que NOS DEXEN FALAR, que NUN VAN PODER CALLANOS.

    Depués un repertorio cortu pero intensu. Afayámonos completamente nel escenariu con un soníu de monitores impecable y una montonera xente viéndonos. Asina que terminamos cola segunda parte de la reivindicación. La Xunta Moza cedionos una pancarta que dicía “Oficialidá: La mocedá en llucha pola llingua asturiana” y namás acabar salimos al escenario con ella.

    Creímos que yera un llugar inmeyorable pa glayar bien altu qu’esiximos la OFICIALIDÁ d’una vez y que se-y dea dignidá a esta llingua maltratada que ye la nuestra.

    A la fin, después d’ún conciertazu de SEU, otru de Last Days of Eden, que demostraron la calidá qu’hai n’Asturies ensin importar l’estilu, salieron los OFENSIVOS y dieron un auténticu conciertazu. Lletres galgueres y unos disfraces acoyonantes pa poner a la xente a baillar y a pásalo bien con esi espíritu ácidu que-y dan a los sos cantares. Un premiu merecidísimu.

    Aprovechamos dende equí pa felicitalos y pa manda-yos un abrazón enorme. A ver si nos deleitan con un discu en condiciones y sobre too, a ver si coincidimos pronto.

     

    Y llegó la gran final. Después de aquella semifinal inesperada en Cangas del Narcea llegaba la sorpresa de tocar en uno de los escenarios más emblemáticos de Asturias: La Plaza de la Catedral en las fiestas de San Mateo.

    Cuando nos enteramos del sitio donde iba a celebrarse la final ya casi nos sentimos ganadores del premio. Poder tocar ahí, delante de tanta gente, con esos medios y en una fecha tan importante era para nosotros un auténtico placer y un lujo que no creíamos que se nos iba a presentar nunca. Así que fuimos para allá con muchísimas ganas y con una sola intención: disfrutar y hacer que la gente se lo pasara bien.

    Empezó la tarde bien, de comedia con los Ofensivos, unas cervezas, sol, entrevista, prueba de sonido… y casi sin que nos diéramos cuenta ya era hora de tocar.

    Como era un sitio inmejorable, Oviedo, capital, fiestas, domingo, gente, televisado por TPA… quisimos darle un aire reivindicativo al concierto. Quisimos aprovechar la oportunidad que se nos presentaba para reclamar una de las cosas que consideramos fundamentales en la MISIVA que intentamos transmitir: OFICIALIDAD. Así pues, salimos con la boca tapada simbolizando la imposibilidad de vivir usando nuestra lengua a todos los niveles y para decir bien claro que NOS DEJEN HABLAR, que NO VAN A CALLARNOS NUNCA.

    Después, a tenor de la media hora que teníamos, hicimos un repertorio corto pero intenso. Nos encontramos a gusto en el escenario con unos monitores impecables y un montón de gente viéndonos. Así que aprovechamos para hacer la segunda parte de la reivindicación.  La Xunta Moza nos cedió una pancarta que decía “Oficialidad: la juventud en lucha por la lengua asturiana” y terminamos el concierto con ella.

    Creímos oportuno, al tocar en un escenario inmejorable, gritar bien alto que exigimos la OFICIALIDAD de una vez y que se le dé dignidad a esta lengua maltratada que es la nuestra.

    Finalmente , después de un conciertazo de SEU, otro de Last Days of Eden, que demostraron la calidad y el talento que hay en Asturias sin importar el estilo del que se trate, salieron los OFENSIVOS que dieron un auténtico bolazo. Letras ácidas y unos disfraces acojonantes para poner a la gente a bailar y a pasárselo bien con esa demencia satírica que le dan a sus canciones. Un premio merecidísimo.

    Aprovechamos aquí para felicitarlos y pa mandarles un abrazo enorme. A ver si sacan un disco en condiciones y sobre todo, a ver si coincidimos pronto.

  • 06-09-2013. CORVERA D'ASTURIES | CORVERA DE ASTURIAS. ROCKVERA 2013 Open or Close

    El pasáu 6 de setiembre tuvimos la suerte de repetir nún de los festivales que ta garrando más puxu na escena musical asturiana: El Rockvera de Corvera. Con una riestra d’actividaes y una montonera de bandes coyonudes fuimos p’allá col enfotu de pasalo bien y de facer pasar un bon ratu de bon punk a los que s’averaren al teatru El Llar. Amás, contábemos cola presencia de Miki (Brutus, SHD) al baxu ya que Dieguín nun podía tar por otru bolu que tenía colos Bomb Break. Foi emocionante sobre too pa Humber, que se volvía xuntar col baxista col qu’entamó nesto de la música. Un amigo y un míticu que fizo que MISIVA volviera ser por unos momentos moscón 100%.

    Abrieron los Rockmánticos tempranu seguíos de Los Mamones, grupazu de versiones de los Ramones, y de Zona Oscura, un grupu de rock and roll que nos prestaron en forma. Depués salimos nosotros que tuvimos que lluchar un poco contra los monitores y contra’l soníu raru qu’había enriba l’escenariu. Pero prestó. La xente taba animao, el sitiu ye increíble y la verdá que los organizadores tratáronnos como reis. Agradecer a la xente de Ofensivos que tuvieron allí restallando al máximo y que nos llenaron de bon rollu pa la finalona del FestiAMAS, a la xente de Desakato, a Hugo Leather… Foi un placer.

    Pa zarrar salió Westhia. Metalón del bonu pa pone-y’l broche a una nueche que tuvo más que bien.

     El pasado 6 de septiembre tuvimos la suerte de repetir en uno de los festivales que está cobrando más importancia en la escena musical asturiana: El Rockvera de Corvera. Con un montón de actividades y de bandas cojonudas fuimos para allá con la intención de disfrutar y de ofrecer un buen rato de punk rock a la gente que se acercase al teatro El Llar. Además, contábamos con la presencia de Miki, (Brutus, SHD) al bajo, ya que Dieguín no podía estar por otro bolo que tenía con los Bomb Break. Fue emocionante sobre todo para Humber que se volvía a juntar con el bajista con el que empezó en esto de la música. Un amigo y un mítico que hizo que MISIVA fuese por unos momentos moscón 100%.

    Abrieron los Rockmánticos temprano seguidos de los Mamones, grupo de versiones de los Ramones, y de Zona Oscura, grupo de rock and roll que nos moló mucho. Después salimos nosotros que tuvimos que luchar un poco contra los monitores y contra el sonido raro que había encima del escenario. Pero lo pasamos bien. La gente estaba animada, el sitio era increíble y la verdad que los organizadores nos trataron a cuerpo de rey. Agradecer a la gente de Ofensivos que estuvieron allí dándolo todo y que nos llenaron de buen rollo para el FestiAMAS, a la gente de Desakato, a Hugo Leather… Fue un placer.

    Para cerrar salió Westhia. Metalón del bueno para poner un broche de oro a una noche que estuvo más que bien.

     

     

  • 23-07-2013. GRAU | GRADO. V SANTANA FEST Open or Close

    Esti añu como todos, celebrose en Frontón de Grau, el Santana Fest con un nivelazu nos grupos coyonudu. Siempre presta muncho tocar en casa pero esti añu tuvo especialmente bien pola xente que acudió y polos grupos que tocaron que lo ficieron de puta madre.

    Abrieron boca El Rifle y Efri col so rap surrealista que, como tolos años, congregó nel Frontón a muncha peña que vien exclusivamente a velu a él. La verdá que cada añu lo fai meyor y ye más sorprendente. Depués tocamos nosotros qu’intentamos caldiar l’ambiente pa la nueche que s’avecinaba. Moló muncho. Había muncha xente y taben bastante animaos. Incluso dellos rapacinos que coreaben les canciones y pidíen temes como’l “Nossa, nossa” qu’interpretó ún dellos :D.

    Namás acabar foi’l turnu de Tragic Vision, que dexaron a tolos asistentes acoyonaos cola enerxía y la caña que dan en directu. Un grupazu hxc que merez la pena sentir con detenimientu.

    En cuartu llugar vinieron los Brain Eaters que, pa variar, dieron otru conciertazu. Tengo que dicir que son una debilidá del que vos escribe asina que nun puedo dicir más que “increíble”.

    Y pa finar, los PUTOS New Ones. Nada que dicir que nun tea dicho yá. Son unos máquinas. Velocidá endiablada, estribillos y melodíes coreables y bailables 100%, caña, enerxía, espectáculu… Son unos grandes. Foi’l meyor broche a un Santana Fest qu’esperamos se celebre l’añu que vien, más y meyor.

    Este año, como todos, se celebró en el Frontón de Grado el Santana Fest con un nivelazo de grupos cojonudo. Siempre nos gusta tocar en casa pero este año estuvo especialmente bien por la gente que acudió y por los grupos que tocaron que lo hicieron de puta madre.

    Abrieron boca el Rifle y Efri con su rap surrealista que, como todos los años, congregó en el Frontón a mucha gente que viene en exclusiva a verlo a él. La verdad que cada año lo hace mejor y es más sorprendente. Después tocamos nosotros que intentamos caldear el ambiente para la noche que se avecinaba. Nos moló mucho. Había mucha gente y estaban bastante animados. Incluso había algunos niños que coreaban las canciones y nos pedían otras como el “Nossa, nossa” que uno de ellos se atrevió a interpretar.

    Nada más acabar fue el turno de TRagic Vision que dejaron a todos los asistentes alucinando con la energía, la caña y la calidad que tienen en directo. Un grupazo hxc que merece la pena escuchar detenidamente.

    En cuarto lugar vinieron los Brain Eaters que, para variar, dieron un conciertazo. Tengo que decir que son una debilidad del que os escribe así que no puedo decir más que “increíble”.

    Y para terminar, los PUTOS New Ones. Nada nuevo que añadir que no hayamos dicho nunca. Son unas máquinas. Velocidad endiablada, estribillos y melodías coreables y bailables 100%, caña, energía, espectáculo… Unos grandes. El mejor broche posible a un Santana Fest que esperamos que se repita el año que viene aún mejor.


     

     

     

  • 06-07-2013. VIDIAGU | VIDIAGO. VIDIAGU ROCK 2013 Open or Close

    El sábadu, 6 de xunetu, volvimos dir hasta Vidiagu a tentar de xingar la cadarma la xente col nuesu direutu. Esti añu celebrábase lo que yera yá la octava edición d’un festival, qu’a poquitinos, yá tien garráu nome n’Asturies, meyorando un añu tres d’otru. Esta vegada ufiertose tamién un mercadín de discos ya llibros de segunda mano a la hora’l vermú, qu’anque nun pudimos echa-y una güeyadina dixéronnos que yera bastante afayaizu. Nosotros díbamos un pocu a veles venir pola falta d’Humber a la voz por temes llaborales, y la verdá ye que costonos sacalo p’alantre enforma.

    El día de branu que facía convidaba a que diba ser una gran nuechi, polo que dempués d’averanos hasta la playa de Buelna, danos unos calones y arimanos hasta Pendueles a da-y a la parrilla con unos collacios, fuimos por fin pa la bolera de Vidiagu a esfrutar coles bandes que tocaben esti añu ellí.

    Pasaron pel escenariu grupos de casi tolos collores. Bandes como A-Sekas, dende Puerto de Vega, col so rock ensin tapuxos, Full Moon Riders col so rollu setenteru, los cántabros Emboque metiendo-y al heavy clásicu, Hammercross, dende la cuenca’l Caudal ya presentando nueva grabación, Westhia, dando caña a fuercia de heavy metal, los míticos Escuela de Odio, achaplando bien el terrenu col so bon hardcore, y Teksuo, ensin dexar indiferente a naide con un soníu percuriosu.

    La nuesa vez llegó xusto enantes de Escuela de Odio, ya preparamos dellos cantares del discu nuevu, pero claro, avezaos pa cancialos ente Oscar y Nostic. Tamién cayó dalguna versión, amás tuvimos la collaboración especial de Cueli ayudándonos con “Siempre fiel”. A esti mozu nun se-y-pon un res per delantre…

    En resumíes cuentes, un añu más, un gran festival qu’atropa mediu pueblu y que pa nos, nun cagó en mediu la estaya, sinón qu’entamó les coses polo fondero pa llegar a lo que ye güei. Un llugar qu’arrexunta una brañadina xente alredor de bona música en direutu y qu’esperemos que nun dea’l tratu al diablu.

    El sábado, 6 de julio, volvimos a ir hasta Vidiago a intentar que la gente moviese el esqueleto con nuestro directo. Este se celebraba ya la octava edición de un festival que, poco a poco, ya está asentado en Asturias, mejorando año a año. Esta vez se ofreció también un mercadillo de discos y libros de segunda mano a la hora del vermut, aunque no pudimos echarle una ojeada nos dijeron que estaba bastante bien. Nosotros íbamos un poco a ver qué pasaba porque nos faltaba Humber a la voz debido a asuntos laborales, y la verdad es que nos costó mucho sacarlo adelante.

    El día de verano que hacía invitaba a que iba a ser una gran noche, por lo que después de arrimarnos hasta la playa de Buelna, pegarnos unos baños y acercarnos hasta Pendueles con unos colegas a meternos una buena parrilla entre pecho y espalda, fuimos por fin a la bolera de Vidiago a disfrutar con las bandas que tocaban este año.

    Pasaron por el escenariu grupos de casi todos los colores. Bandas como A-Sekas, desde Puerto de Vega, con su rock sin tapujos, Full Moon Riders con su rollo setentero, los cántabros Emboque dándole al heavy clásico, Hammercross, desde la cuenca del Caudal y presentando su nueva grabación, Westhia, metiendo caña a fuerza de heavy metal, los míticos Escuela de Odio, apisonando el terreno con su buen hardcore, y Teksuo, sin dejar a nadie indiferente con un sonido muy bien cuidado.

    Nuestro turno llegó justo antes de Escuela de Odio, y preparamos algunos temas del nuevo disco, pero claro, adaptados para ser cantados entre Oscar y Nostic. También cayó alguna versión, incluso tuvimos la colaboración especial de Cueli ayudándonos con “Siempre fiel”. A este chaval no se le pone nada por delante…

    En definitiva, un año más, un gran festival que reune a medio pueblo y que para nosotros, no empezó las cosas por donde no se debe, si no que lo hizo desde abajo hasta llegar a lo que es hoy. Un lugar donde se junta una cantidad de gente alrededor de buena música en directo y que esperemos no naufrague.

     

     

  • 07-06-2013. FIGAREO | FIGAREDO. III RESCAMPLU ROCK Open or Close

    Depués d’un añu de descansu volvimos a la que ye la nuesa segunda casa: Figareo. Tolo que pongamos equí ye poco pa lo que tenemos qu’agradecer a esa xente y a esa mocedá qu’entama añu tres añu la Foguera de San Xuan cola riestra d’actividaes que van con ella. Namás qu’animalos y desea-yos munchos ésitos nel futuru.

    Como decíamos, otru añu más de Rescamplu. Otru añu más bona música y bon punk rock ente otros estilos. Octopus Garage, Nocivos, Sambre, Dentellada y Misiva compunxeron el cartel d’esti añu 2013 y otru añu más foi un éxito musical.

    Los grupos en la so llinia, enerxía, caña, ganes… Destacar l’actuación de Octopus qu’incorporaben un baxista nuevu pola ausencia del Ruso y los Nocivos que taben presentando’l “TIempu de desastre”. Per otru llau taba también Sambre que llevaben tiempo ensin dexase ver pelos escenarios y Dentellada y nosotros que tocábemos un añu más nel festival.

    Nun defraudó. La xente pasolu en grande y el tiempo permitionos disfrutar más qu’otros años d’una noche que llevaba ensin respetar unes cuantes ediciones.

    Prestó muncho, pero lo más destacable ye lo familiar, lo bien que nos afayamos en Figareo y lo grande que se ta faciendo pocoñín a pocoñín un festival que nació hai años “colo puestu”.

    Esperamos vevos na próxima edición.

    Después de un año de descanso volvimos a la que es nuestra segunda casa: Figareo. Todo lo que pongamos aquí es poco para lo que tenemos que agradecer a esa gente y a esa juventud que organiza año tras año la Hoguera de San Xuan con todas las actividades que van con ella. Nada más que animarlos y desearles muchos éxitos en el futuro.

    Como decíamos, otro año más de Rescamplu. Otro año más de buena música y buen punkrock entre otros estilos. Octopus Garage, Nocivos, Sambre, Dentellada y Misiva formaron el cartel de este 2013 y, otro año más, fue un éxito músical.

    Los grupos en su línea. Energía, caña, ganas… Destacable la actuación de Octopus que incorporaban bajista nuevo por la ausencia del Ruso, y los Nocivos, que estaban presentando su disco “Tiempo de Desastre”. Por otro lado, estuvo también Sambre que llevaban tiempo sin dejarse ver por los escenarios y Dentellada y nosotros que tocábamos un año más en el festival.

    No defraudó. La gente lo pasó en grande y el tiempo nos permitió disfrutar más que otros años de una noche que llevaba sin respetar unas cuantas ediciones.

    Nos los pasamos genial pero lo más destacable es lo familiar, lo a gusto que estamos en Figareo  y lo grande que se está haciendo poco a poco un festival que nació hace años “con lo puesto”.

    Esperamos veros en próximas ediciones.

     

  • 11-05-2013. CANGAS DEL NARCEA. SEMIFINAL FESTIAMAS Open or Close

    Depués de la selección de bandes y de ser escoyíos pa tar ente les cuatro que podíen representar al Occidente d’Asturies llegó la semifinal del FestiAMAS y fuimos pa Cangas ensin ningún tipu de pretensión. Conocíamos a los grupos que tocaben y sabíemos que diba haber muncha calidá enriba l’escenariu. Bacotexo, con xente de Babylon Chat, La Bande du Poulet Fou, que los probes nun pudieron sentir el nome pronunciáu al dereches nin una vez, y Losone, un grupu de música alternativa que nos dexó cola boca abierta nún directu enllenu de atmósferes.

    Tocamos los últimos lo cual, al nuesu entender, ayudó al resultáu final. Salimos ensin presión ya que pensemos que yera imposible nin pasar a la siguiente ronda y, como siempre, dímoslo too nos 20 minutinos que dexaben a cada banda. Nun mos quedaba otra que salir a romper y asina lo fiximos. Conectamos cola xente y animamos a tolos asistentes calentando la nueche como si fuera un conciertu normal.

    Debió presta-ys. Aplaudíennos y paecíen disfrutar pero lo que nun imaxinábemos yera’l resultáu que salió del sobre namás finar el conciertu. “MISIVA” dixo la conceyala de cultura. Quedemos ablucaos. Nun mos lo creíamos. Había muncha calidá y que dieran ganador a una banda de punkrock como la nuesa foi una auténtica sorpresa.

    Agradecemos dende equí a tola xente que nos fue ver, a toles bandes, qu’anque sea un topicazu, merecíen ganar tanto como nós, al xuráu y a tola organización del FestiAMAS por dar puxu a bandes nueves con esti tipu d’eventos. A ver si l’añu que vien se repite.

    Después de la selección de bandas y de ser escogidos para estar entre las cuatro que podían representar al Occidente de Asturias llegó la semifinal del FestiAMAS y fuimos para Cangas sin ningún tipo de pretensión. Conocíamos a los grupos que tocaban y sabíamos que habría mucha calidad encima del escenario. Bacotexo, con gente de Babylon Chat, La Bande du Poulet Fou, que los pobres no pudieron escuchar su nombre bien pronunciado ni una sola vez, y Losone, grupo de música alternativa que nos dejó con la boca abierta en un directo lleno de atmósferas.

    Tocamos los últimos lo cual, a nuestro entender, ayudó al resultado final. Salimos sin presión ya que pensamos que era imposible pasar a la siguiente ronda y, como siempre, lo dimos todo en los 20 minutos que dejaban a cada banda. No nos quedaba otra que salir a romper y así lo hicimos. Conectamos con la gente y animamos a todos los asistentes calentando la noche como si fuera un concierto normal.

    Debimos gustar. Nos aplaudían y parecían disfrutar pero lo que no imaginábamos era el resultado que salió del sobre nada más acabar el concierto. “MISIVA” dijo la concejala de cultura. Quedamos alucinados. No nos lo podíamos creer. Había mucha calidad y que dieran ganador a una banda de punkrock como la nuestra fue una auténtica sorpresa.

    Agradecemos desde aquí a toda la gente que nos fue a ver, a todas las bandas que, aunque sea un topicazo, merecían ganar tanto como nosotros, al jurado y a toda la organización del FestiAMAS por dar impulso a bandas que están empezando con este tipo de eventos. A ver si el año que viene se repite.

     

  • 19-04-2013. UXO | UJO. SANDRA'S CAFÉ Open or Close

    El pasáu vienres 19 tuvimos nún sitiu que pa Humber ye como tocar en casa: nel Sandra’s d’UXO. Yá tuviéramos na inauguración del nuevu chigre a finales del añu pasáu pero siempre ye un placer volver a tocar en tierres “manzanilles”.

    Tocábemos namás nosotros y entamemos a les 23:30. Bocadillu nel Paula’s y pal Sandra’s a dalo too.Entamemos con temes del Gran Mentira y de secute metimos Siempre Fiel que corearon munchos de los escolinos de La Salle qu’ellí taben. Presta ver a tanta mocedá nún conciertu de punkrock y presta más saber que lo pasaron xenial y que-ys prestó’l tipu música.

    Siguimos con más temes del discu nuevu y presentando “Xina” y “Cometes” que yera la segunda vez que les tocábemos en directu. Parez que prestaron, cosa que nos motiva enforma.

    Tábemos llegando al ecuador del conciertu cuando apaeció l’espontáneu de la nueche, Rober. Un míticu del pueblu que garró’l micru y nos cantó unos temes pal disfrute de tola xente del chigre. Ente ellos “Xa la la la la o o o”, Los Secretos… Mui grande.

    Siguimos tocando temes y a cada dos o tres volvíemos a tener a Rober nel escenariu.

    La verdá que lo pasamos perbién. Amás la xente víase contenta y a nosotros ye lo que más nos presta. Pa eso facemos música realmente.

    Pidiéronnos bises y volvimos con Pennywise y “La Casa’l Mieu” pa cerrar un conciertu que, sobre too Humber, nun va escaecer.

    El pasado viernes 19 estuvimos en un sitio que para Humber es como tocar en casa: el Sandra’s de Ujo. Ya habíamos estado en la inauguración del nuevo bar a finales del año pasado pero siempre es un placer volver por tierras “manzanillas”.

    Tocábamos sólo nosotros y empezamos a eso de las 23:30. Bocadillo en el Paula’s y para el Sandra’s a darlo todo.

    Empezamos con temas del Gran Mentira y de seguido metimos Siempre Fiel que fue coreada por muchos de los alumnos de La Salle que allí se encontraban. Es muy reconfortante ver a tanta gente joven en un concierto punk y reconforta aún más saber que lo pasaron bien y que les gustó la música que escucharon.

    Seguimos con más temas del nuevo disco y presentamos “Xina” y “Cometas” que era la segunda vez que las tocábamos en directo. Parece que van sonando, cosa que nos motiva muchísimo.

    Estabamos llegando al ecuador del concierto cuando irrumpió Rober, el espontáneo del diá. Un mítico del pueblo que cogió el micro y nos cantó todo tipo de temas para el disfrute de la gente del bar. Desde “Un rayo de sol”, los secretos… Muy grande.

    Seguimos con más temas y cada dos o tres teníamos a Rober en el escenario.

    La verdad que lo pasamos muy bien. Además nos encantó ver a la gente disfrutar, que es para eso para lo que hacemos música, entre otras cosas.

    Nos pidieron bises y volvimos con Pennywise y “La Casa’l Mieu” para cerrar un concierto que, sobre todo Humber, no olvidará.

     

     

  • 13-04-2013. CANGUES D'ONÍS | CANGAS DE ONÍS. CONCIERTU POLA TERCERA REPÚBLICA. EL TAMBOR ROTO 2.0 Open or Close

    El pasáu 13 d’abril tuvimos el placer de tocar nún evento que nos prestó enforma, tantu pol fechu reivindicativu como pol sitiu y pola xente. Foi el Conciertu pola III República y compartimos escenario colos Brutos Secos, un grupu de versiones espectacular, y con Polémika una banda de casa que punxo un fin de fiesta inmeyorable.

    Pa nosotros yera la primer vez que tocábemos en Cangues y la verdá que nun defraudó. Depués de xintar una hamburguesona “ambigua” nel chigre “La Escuela” de la xente de Mala Reputación fuimos pal conciertu cola gran fartura y lo primero que nos pasó foi quedar cola boca abierta viendo les versiones de los Brutos Secos. Muncha calidá y unes versiones mui bien escoyíes que nos dexaron el llistón peraltu pa entamar. Unos máquines.

    N’acabando toquemos nosotros y fiximos un repertoriu pa presentar el discu Gran Mentira. Tábemos con ganes y creo que la xente notolo porque al poco yá había movimientu per delantre de nosotros. Toquemos los temes del primer adelantu y estrenamos por primer vez “Xina” y “Cometes”. Parez que prestan. A ver cómo respuende la xente nos prósimos conciertos.

    Depués vinieron Polémika y cerraron con muncha más caña’l conciertu. Foron el broche que faltaba pa cerrar una gran noche.

    En resume, una nueche pa recordar. Cenona, conciertu, reivindicación, REPÚBLICA, bona xente, EL SITIU con mayúscules (Cangues) y una poca xarana que montamos n’acabante tocar. Pa repetir y repetir.

     

    El pasado 13 de abril tuvimos el placer de tocar en un evento que nos encantó, tanto por el hecho reivindicativo como por el sitio y por la gente. Fue el Concierto por la III República y compartimos escenario con los Brutos Secos, un grupo de versiones espectacular, y con Polemika, una banda de casa que puso un fin de fiesta inmejorable.

    Para nosotros era la primera vez que tocábamos en Cangas de Onís y la verdad que no defraudó. Después de comer una hamburguesa “ambigua” en el pub “La Escuela” de la gente de Mala Reputación, fuimos para el concierto con el estómago a rebosar y lo primero que nos pasó fue quedar con la boca abierta viendo las versiones de los Brutos Secos. Mucha calidad y unas versiones muy bien escogidas que dejaron el listón altísimo para empezar. Unos máquinas.

    Al acabar tocamos nosotros e hicimos un repertorio para presentar el disco Gran Mentira. Estábamos con ganas y creo que la gente lo notó porque al poco tiempo ya había movimiento por delante de nosotros. Tocamos los temas del primer adelanto y estrenamos “Xina” y “Cometas”. Parece que suenan. A ver cómo responde la gente en los próximos conciertos.

    Después vinieron los Polémika y cerraron con mucha más caña el concierto. Fueron el broche que faltaba para cerrar una gran noche.

    En resumen, una noche para recordar. Cenorra, concierto, reivindicación, REPÚBLICA, buena gente, EL SITIO con mayúsculas (Cangas de Onís) y un poco de fiesta que montamos al terminar. Para repetir y repetir.

     

  • 23-02-2013. LLANES. PUB JAGËRHAUS. Open or Close

    Depués de tar tocando’l vienres n’Uviéu, el finde del temporalón llevonos hasta Llanes.

    Un bon conciertu por tratase de l’oriente d’Asturies, onde siempre nos presta tocar, y amás que yera’l carnaval na villa llanisca. Taben tolos ingredientes pa pasalo bien. Per otru llau, Cueli de por medio, asegurábanos bon ambiente, bona fartura y una bona noche.

    Lo dicho, entamamos con una cenorra, seguimos con unes sidres y finamos nel chigre dispuestos y preparaos pa tocar.

    Abrió el conciertu K.P.E (Komando Puta España) col so punk oi rabiosu que calentó a la xente con consignes antifas y con unes lletres directes al focicu de tantos. Seguimos nosotros col mesmu repertoriu de la nueche anterior pero que supo mui bien a la xente que yá nos conocía. Mención especial merecen Troti y Cueli que lo dieron too dende’l primer acorde hasta l’caberu. Presta alcontrar a xente que valore tanto lo que faes… Dende equí MUNCHES GRACIES. Esperamos vevos ceo.

    Y pa finar, el platu fuerte de la nueche, KARNE KRUDA dende Cantabria. Una banda mui trabayada, con munchos km al llombu, con un soníu mui directu, potente y con unes lletres igual de contundentes que la so música. Nun conocíemos muncho d’ellos pero la verdá que foi una bona sorpresa.

    Esperamos dexanos caer más pel oriente. Una gran nueche.

     
    Después de estar tocando del viernes en Oviedo, el finde del temporal nos llevó hasta llanes. Un buen concierto al tratarse del oriente de Asturias, donde siempre nos gusta tocar, y además porque se celebraba el carnaval en la villa llanisca. Teníamos todos los ingredientes para pasarnoslo en grande. Por otro lado, Cueli de por medio, nos aseguraba buen ambiente, buena “fartura” y una buena noche.

    Lo dicho. Empezamos con una cenorra, seguimos con unas sidras y terminamos en el pub dispuestos y preparados para tocar.

    Abrió el concierto K.P.E (Komando Puta España) con su punk oi rabioso que calentó a la gente con consignas antifas y con unas letras directas a la cara de tantos. Seguimos nosotros con el mismo repertorio de la noche anterior pero que supo muy bien a la gente que ya nos conocía. Mención especial merecen Troti y Cueli que lo dieron todo desde el primer acorde hasta el último. Es la hostia encontrarte a gente que valore tanto lo que haces… Desde aquí MUCAS GRACIAS. Esperamos veros pronto.

    Y para terminar, el plato fuerte de la noche, KARNE KRUDA desde Cantabria. Una banda muy trabajada, con muchos km a sus espaldas, con un sonido directo, potente y con unas letras igual de contundentes que su música. No conocíamos gran cosa de ellos pero la verdad que fue una grata sorpresa.

    Esperamos dejarnos caer más por el oriente. Una gran noche.

     

  • 22-02-2013. UVIÉU | OVIEDO. CSOA LA MADREÑA. AMOR POLA LLINGUA Open or Close

    ¡Cómo nos presta tocar nún xaréu entamáu pola Xunta Moza! Siempre nos sentimos militantes, anque delles veces nun podamos dedicá-y tol tiempo que nos prestaría a la nuesa llingua.

    Esta vez tuvimos la suerte de tocar na entrega de premios de “Amor pola llingua”, un concursu que premiaba’l meyor mensaxe d’amor en 140 caractéres. El ganador, Moisés, que llevó pa casa un lote de productos de la XPDLL. Prestábame ponevos el mensaxe que ganó, porque nun tenía esperdiciu. “Méteme la llingua hasta’l gargüelu…” y dalgo más guapu que siguía.

    El sitiu escoyíu foi el CSOA La Madreña y, como siempre, los de la Xunta tratáronnos como reis. Unes birres y a preparar tol equipu pa tocar. Prebamos soníu, esperamos a Dieguín y namás que llegó, aterrizó y a tocar.

    Teníemos ganes porque yera’l primer conciertu dende que punxéramos a descargar la demo del “Gran Mentira” asina que tábemos espectantes a ver qué-y paeciera a la xente.

    Entamamos con “Planeta Gris”, “Siempre Fiel” y fuimos repasando la demo entera hasta que, cuando llevávemos 7 temes, paremos pa que se dixera’l ganador del premiu.

    Énte bastante xente, el ganador recoyó’l premiu, pronunció delles pallabres d’agradecimientu y, como si fuéramos una orquesta nuna fiesta prau, dimos el segundu pase.

    Ehí descarguemos tolos temes potentes que compondrán el nuevu discu. “Gran Mentira”, “Punk rock”, “Revolución TV” y delles versiones como les clásiques “Cartón”, “La Mesma historia” y “Rapaz Refalfiáu”, cola que finamos el conciertu. La xente debió quedar con ganes de más asina que, como tamos tovía engrasando’l disco, tuvimos que repetir un par de temes del repertoriu. Nun tamos avezaos a los bises… ¡qué queréis!

    Prestonos a esgaya. Esfrutamos como rapacinos y quedemos encantaos. Esperamos poder tar en más eventos como esti, qu’a parte de tocar, podemos defender esta llingua tán maltratada na que nos espresemos.

    Salú y OFICIALIDÁ.

     
    ¡Como nos gusta tocar en los actos que organiza la Xunta Moza! Siempre nos sentimos militantes, aunque algunas veces no podamos dedicarle todo el tiempo que nos gustaría a defender nuestra lengua.

    Esta vez tuvimos la suerte de tocar en la entrega de premios de “Amor pola llingua”, un concurso que premiaba el mejor mensaje de amor en 140 caracteres. El ganador, Moisés, que llevó para casa un lote de productos de la XPDLL. Me gustaría poneros el mensaje ganador porque no tenía desperdicio. “Méteme la llingua hasta’l gargüelu…” y algo más chulo que seguía.

    El sitio elegido fue el CSOA La Madreña y, como siempre, los de la Xunta nos trataron como reyes. Unas birras y a preparar todo el equipo para tocar. Probamos sonido, esperamos a Dieguín y nada más que llegó, aterrizó y a tocar.

    Teníamos ganas porque era el primer concierto desde que pusiésemos a descargar gratuitamente la demo del “Gran Mentira” así que estábamos expectantes a ver qué le parecía a la gente.

    Empezamos con “Planeta Gris”, “Siempre Fiel” y fuimos repasando la demo entera hasta que, cuando llevábamos 7 temas, paramos para que se anunciara el ganador del premio.

    Ante bastante gente, el ganador recogió el premio y nos dedicó unas palabras de agradecimiento y, como si de una orquesta de “fiesta prau” se tratase, dimos el segundo pase.

    Ahí descargamos todos los temas potentes del nuevo disco. “Gran Mentira”, “Punk Rock”, “Revolución TV” y algunas versiones como las clásicas “Cartón”, “La mesma historia” y “Rapaz Refalfiáu”, con la que terminamos el concierto. La gente debió de quedar con ganas de más así que, como todavía estamos engrasando el disco, tuvimos que repetir un par de temas del repertorio. No estamos acostumbrados a los bises… ¡qué queréis!

    Nos gustó muchísimo. Disfrutamos como niños y quedamos encantados. Esperamos poder estar en más eventos de este tipo en los que, a parte de tocar, podemos defender esta lengua tan maltratada en la que nos expresamos.

    Salud y OFICIALIDÁ.

     

  • 23-12-2012. LLANGRÉU | LANGREO. PUB TELVA Open or Close

    El pasáu mes de diciembre, na víspera de Nuechebona tuvimos el placer de tocar en La Felguera, Llangréu, con una de les bandes más mítiques del punk rock inglés: SNUFF. Amás, tocábemos colos renovaos The Rises que taben acabante espublizar el so primer disco TIEMPO y que aprovechaben pa presentar el so primer videuclip. Pa finar, Barón y los Dandies, banda cañera que punxo’l broche a una nueche pa recordar.

    Foi un conciertu de los guapos. Muncha xente conocío, un sitiu de puta madre y una asistencia de peña que casi llenó la sala.

    Entamaron los Rises que xugaben en casa y notose. Muncha velocidá, muncha melodía y temes míticos mezclaos con versiones entrañables como’l “All i want” de Offspring. Amás, complicidá col público que yá teníen ganes de velos tocar “en casa”.

    Dempués vinimos nosotros que tamién aprovechamos lo que depués sería la nuesa demo “Gran Mentira”. Descarga de palenques míticos como “Siempre Fiel” y “la Casa’l Mieu” colos nuevos, que yá entamen a sona-y a la xente como “Gran Mentira”, “Muries de Soledá” o la estrozada “Punk Rock”. Notábase que tovía tábemos engrasándolos pero aún asina acabemos contentos. Amás, munchos colegas de Grau que s’acercaron hasta Llangréu pa venos ficieron que nos motiváremos más si cabe. Prestó muncho y, como imaxinábemos, La Felguera nun defraudó. Nótase que ye la cuna de Hardcore-Punk n’Asturies.

    Cuando acabemos, xubieron al escenariu SNUFF y nun cabe otru calificativu que GRANDES. Munches tables, munchos bolos a les espaldes y muncho punk. La xente pasolo pipa, sobre too l’organizador-cantante-fenómenodelanaturaleza PATXI  al qu’aprovechamos estes llinies pa da-y les gracies pola organización.

    Finaron el conciertu Barón y los Dandies y punxeron un broche d’oru a una gran nueche. En resume, quitemos el gusanín que teníemos de tocar en Llangréu y de pasu tuvimos l’honor y el placer de tocar con dos grandes grupos nun puntu xeográficu emblemáticu.

    Esperamos qu’eventos d’esti tipu sigan surdiendo perende. Faen falta.

     
    El pasado mes de diciembre, la víspera de Nochebuena, tuvimos el placer de tocar en La Felguera, Langreo, con una de las bandas más míticas del punk rock inglés: SNUFF. Además, tocábamos con los renovados The Rises, que acababan de publicar su último trabajo TIEMPO y que aprovechaban para presentar su primer videoclip. Para terminar, Barón y los Dandies, banda cañera donde las haya que puso el broche a una noche para recordar.

    Fue un concierto de los guapos. Mucha gente conocida, un sitio de puta madre y una asistencia de peña que casi llenó la sala.

    Empezaron los Rises, que jugaban en casa y se notó. Mucha velocidad, mucha melodía, y temas míticos mezclados con versiones entrañables como el “All I want” de Offspring. Además, complicidad con el público que ya tenía ganas de verlos tocar “en casa.

    Después fue nuestro turno y también aprovechamos para presentar lo que luego sería nuestra demo “Gran Mentira”. Descarga de palenques míticos como “Siempre Fiel”o “La Casa’l Mieu” junto con los nuevos, que ya empiezan a sonar por ahí, como “Gran Mentira”, “Muries de Soledá” o la destrozada “Punk Rock”. Se notaba que todavía no estaban bien engrasados pero aún así acabamos contentos. Además, muchos colegas de Grau hizo que la motiviación fuese extra. Moló mucho y, como imaginábamos, La Felguera no defraudó. Se nota que es la cuna de Hardcore-Punk en Asturias.

    Tras nuestro concierto, subió al escenario SNUFF y no cabe otro calificativo más que GRANDES. Muchas tablas, muchos bolos a las espaldas y mucho PUNK. La gente lo pasó pipa, sobre todo el organizador-cantante-fenomenodelanaturaleza PATXI al que aprovechamos para agradecer en estas líneas la organización y el haberse acordado de nosotros.

    Terminaron Barón y los Dandies, y le pusieron el broche de oro a una gran noche. Resumiendo. Quitamos el gusanillo que teníamos de tocar en Langreo y de paso tuvimos el honor y el placer de tocar con tres grandes grupos en un punto geográfico emblemático.

    Esperamos que eventos de este tipo sigan surgiendo por nuestras tierras. Hacen falta.

     

  • 07-12-2012. UVIÉU | OVIEDO. LA CALLEJA LA CIEGA. Open or Close

    El pasáu mes de diciembre volvimos pela capi a tocar colos nuestros collacios d’Octopus Garage. Nun nos cansaremos de dicir lo grandes que son. Enerxía, ganes, mala hostia y una música d’una calidá que cada día nos dexa cola boca más abierta.

    Foi un conciertu guapu y con xente abondo pa lo que nos tienen avezaos na capital. Depués Uviéu nun Suena. Pero bono, como siempre, fuimos, fixímoslo lo meyor que sabemos y marchemos d’ellí con un gran sabor de boca.

    Entamaron los Octopus que, como siempre, lo ficieron de puta madre. Temes del “Planeta Revienta” con delles versiones bailongues que cada día nos presten más. De xuru que-yos espera un bon futuru si siguen con esi enfotu. Aprovechamos dende equí pa manda-yos un abrazón enorme.

    Depués nosotros. Primer contautu colos temes nuevos y munches ganes. Paeció que prestaron. A ver cómo sal la futura demo. Yá hai ganes…

     
    El pasado mes de diciembre volvimos por la capi a tocar con nuestros amigos de Octopus Garage. No nos cansaremos de decir lo grandes que son. Energía, ganas, mala hostia y una música de una calidad que cada día nos deja con la boca más abierta.

    Fue un concierto guapo y con bastante gente para lo que nos tiene acostumbrada la capital. Después “Oviedo no Suena”. Pero bueno, como siempre, fuimos, lo hicimos lo mejor que sabemos y nos fuimos de allí con un gran sabor de boca.

    Empezaron los Octopus que, como siempre, lo hicieron de puta madre. Tocaron temas del “Planeta Revienta” con algunas versiones bailongas que cada día nos gustan más. Les auguramos un gran futuro si siguen con esas ganas. Aprovechamos desde aquí para mandarles un abrazo enorme.

    Después nosotros. Primer contacto con los temas nuevos y muchas ganas. Pareció que les gustaron. A ver cómo sale la futura demo. Ya tenemos ganas…

  • 06-10-2012. XIXÓN | GIJÓN.SALA OTTO. LENDAKARIS MUERTOS Open or Close

    El pasáu mes d’ochobre dimos igual el que foi’l meyor concierto dende qu’entamamos a tocar. Puede ser que non musicalmente pero de xuru que foi nel que meyor lo pasamos. Foi dalgo increíble. Dende’l principiu onde’l técnicu de los Lendakaris nos fixo’l soníu faciéndonos el favor del sieglu, hasta qu’entamamos a tocar y vimos a la peña alloquecer. Foi tocar el primer acorde y tol mundu entamó a movese asina que sufrimos un subidón d’enerxía de coyones.

    Temes nuevos como “Planeta gris” o “Revolución TV” van sonando y van teniendo bona acoyida y dellos yá entaman a conocese per ehí como “Punk Rock” o “Gran Mentira”. Amás d’estos, los clásicos como “La Casa’l Mieu”, “Cartón” o “Siempre Fiel” fixeron que la xente esfrutara y quedara con ganes de más. Agradecemos munchísimo tol calor que nos dístis. Sentímonos como nunca y de xuru que nun lo escaeceremos en muncho tiempo.

    Acabamos y vinieron los Lendakaris. Conciertazo. Dende’l primer tema hasta l’últimu. Increíble. Amás, la peña volcada y dándolo too, cantando los temes, animando, faciendo pogo… Una pasada de conciertu.

    Ye un luxo poder compartir cartel con grupos de la talla de Lendakaris. Esperamos alcontranos dalguna vez per ehí.

     
    El pasado mes de octubre dimos quizás el mejor concierto desde que empezamos a tocar. Puede que no musicalmente, pero seguro que fue en el que mejor lo pasamos. Fue algo increíble. Desde el principio, donde el técnico de los Lendakaris nos hizo el sonido haciéndonos el favor del siglo, hasta que empezamos a tocar y vimos a la gente volverse loca. Fue tocar el primer acorde y todo el mundo empezó a moverse así que sufrimos un subidón de energía de cojones.

    Temas nuevos como “Planeta Gris” o “Revolución TV” van sonando y van siendo bien acogidas y otras como “Punk Rock” o “Gran Mentira” ya empiezan a conocerse. Además, clásicos como “La Casa’l Mieu”, “Cartón” o “Siempre Fiel” hicieron que la gente disfrutara y quedara con ganas de más. Agradecemos muchísimo todo el calor que nos disteis. Nos sentimos como nunca y seguro que tardaremos muchísimo en olvidarlo.

    Acabamos y vinieron los Lendakaris. Conciertazo. Desde el primer hasta el último tema. Increíble. Además la peña volcada y dándolo todo, cantando las canciones, animando, haciendo pogo… Una pasada de concierto.

    Es un lujo poder compartir escenario con grupos de la talla de Lendakaris. Esperamos que no sea la última vez que nos encontremos.

     

  • 07-09-2012. UXO | UJO. SANDRA'S FEST Open or Close

    El pasáu mes de setiembre tuvimos el placer de dir a ún de los sitios a los que más ganes-y teníemos. A Uxo. Un sitiu perespecial pa Humber que yá lleva seis añazos trabayando allí. Asina que, aprovechando la inauguración del nuevu Sandra’s, al que-y agradecemos muncho l’esfuerzu na organización, fuimos pallá a compartir escenario con otres cuatro bandes.

    Entamaba la nueche bien. Hamburguesona del Paula’s y unes birres sintiendo bona música y bon metal por parte de los Spicy Mustards y unos neños de Turón que nos dexaron cola boca abierta. Mui gafos. Asina pasemos el rato hasta qu’a les 0.45 toconos salir al escenario.

    Entamamos col nuevu “Planeta Gris” y la yá clásica “Siempre Fiel” que fixo que dellos chavales s’animaran a cantar l’estribillu. “Revolución TV”, “Cartón” y una riestra de temes nuevos como “Punk Rock”, “Gran Mentira” o “Mil Colines” calentaron el ambiente y fixo esfrutar a los que quedaron a venos. La verdá que presta muncho cuando tienes a tolos alumnos de Humber blincando y cantando les canciones. Si nun fora por ellos de xuru que nun sería igual. Agradecémos-yos dende equí tol calor que nos dieron.

    Después, pa cerrar vino la “Big Trouble Band” col so acústicu perfectu pa terminar el festi tomando dalgo colos amigos. Una gran nueche. Pasámoslo pipa y esperamos de verdá que nun seya la última vez que toquemos na villa d’Uxo.


     
    El pasado mes de octubre dimos quizás el mejor concierto desde que empezamos a tocar. Puede que no musicalmente, pero seguro que fue en el que mejor lo pasamos. Fue algo increíble. Desde el principio, donde el técnico de los Lendakaris nos hizo el sonido haciéndonos el favor del siglo, hasta que empezamos a tocar y vimos a la gente volverse loca. Fue tocar el primer acorde y todo el mundo empezó a moverse así que sufrimos un subidón de energía de cojones.

    Temas nuevos como “Planeta Gris” o “Revolución TV” van sonando y van siendo bien acogidas y otras como “Punk Rock” o “Gran Mentira” ya empiezan a conocerse. Además, clásicos como “La Casa’l Mieu”, “Cartón” o “Siempre Fiel” hicieron que la gente disfrutara y quedara con ganas de más. Agradecemos muchísimo todo el calor que nos disteis. Nos sentimos como nunca y seguro que tardaremos muchísimo en olvidarlo.

    Acabamos y vinieron los Lendakaris. Conciertazo. Desde el primer hasta el último tema. Increíble. Además la peña volcada y dándolo todo, cantando las canciones, animando, haciendo pogo… Una pasada de concierto.

    Es un lujo poder compartir escenario con grupos de la talla de Lendakaris. Esperamos que no sea la última vez que nos encontremos.

     

     

  • 24-07-2012. GRAU | GRADO. IV SANTANA FEST Open or Close

    Este 2012 dimos uno de los conciertos más especiales hasta la fecha y ye que siempre ye peragradable tocar en casa y colos grupos hermanos del conceyu. Esti añu foi n’El Frontón y, anque tuvo encuadráu en mediu les fiestes, hubo bastante xente pa lo que suelen ser esti tipu d’actos últimamente.

    Abrieron fuego los raperos Spak y Snock que yá van fogueándose y cada día nos dexan más alucinaos. Siguieron The New Ones, que tuvieron brillantes; Misiva, qu’aprovechó pa adelantar dellos temes del Gran Mentira; Brutus, que dio un conciertu pa recordar difícil de superar; Octopus Garage que yera’l grupu invitáu y que dexó cola boca abierta a más d’ún y pa finar Mercyless que dio un recital de lo que ye soníu contundente y hardcore.

    Un gran conciertu y una gran nueche que remembró ente los asistentes aquellos años llocos de los festis Undergrau nel parque y n’El Frontón. Oxalá nun decaiga y l’añu que vien podamos entamar otra igual.


     
    Este 2012 dimos uno de los conciertos más especiales del año en Grado y es que siempre es muy agradable tocar en casa y con los grupos hermanos del concejo. Este año fue en El Frontón y, aunque estuvo encuadrado en el medio de las fiestas, hubo bastante gente para lo que suelen ser estos eventos últimamente.

    Abrieron fuego Spak y Snock que ya van cogiendo tablas y cada día nos dejan más asombrados. Siguieron The New Ones, que estuvieron brillantes; Misiva, que aprovecharon para adelantar algunos temas del Gran Mentira; Brutus, que dio un concierto para recordar muy difícil de superar; Octopus Garage, que era el grupo invitado y que dejó boquiabierto a más de uno; y terminamos con Mercyless, que ofrecieron un recital de sonido contundente y de hardcore.

    Un gran concierto, una gran noche entre amigos que recordó entre los asistentes a aquellos años locos de los festis “Undergrau” en el parque y en El frontón. Ojalá no decaiga y el año que viene podamos organizar otra igual.

     

  • 30-06-2012. LA FOZ DE MORCÍN. I TOLVA ROCK Open or Close

    El pasáu 30 de xunu tuvimos la suerte y el placer de formar parte del cartel del  I Tolva Rock cellebráu en La Foz de Morcín. La idea yera peratractiva: conciertu debaxu l’antigua tolva de carbón con vistes a la Montaña Central d’Asturies y una riestra grupos que pondríen música dende bien temprano hasta les mil de la mañana.

    Falló, como nun podía ser d’otra manera, la meteoroloxía. Una lluvia fina y un orbayu que casi nun nos abandonó en tol día fizo que muncha xente nun s’animare a venir hasta La Foz. Eso sí, los que taben, teníen animación pa tol mundu.

    Tocaron Vinagre de Sidra, The Tergentes, etc. y enseguida llegamos nosotros.

    Foi un conciertu bastante guapu. Sonaba bien, tábase a gustu enriba l’escenariu y la xente veíase con ganes d’entamala. Asina que col repertorio yá míticu, y unos temes nuevos amestaos pa la ocasión, entamamos y dexamos tolo que teníemos dientro allí arriba.

    Después, Octopus, grandes como siempre, Mercyless, mui duros y contundentes, Desorden, con calidá,… siguieron cola fiesta y cola bona música hasta bien tarde.

    Sentimos nun poder decivos nada de los otros grupos pero tuvimos que colar rápido y nun pudimos quedar a velos, anque la verdá que de xuru que lo fixeron perbién.

    En resume, un festival al aire llibre, nún marcu preciosu y apostando polos grupos d’equí d’Asturies. Nun se puede pedir más. Faen falta más iniciatives d’estes nel país. Esperamos que l’añu que vien lo sigan faciendo y que vuelvan cuntar con nós.


     
    El pasado 30 de junio tuvimos la suerte y el placer de formar parte del cartel del I Tolva Rock celebrado en La Foz de Morcín. La idea era muy atractiva: concierto debajo de la antigua tolva de carbón, con vistas a la Montaña Central de Asturias y una gran variedad de grupos que pondrían música desde muy temprano y hasta altas horas de la madrugada.

    Falló, como no podía ser de otra manera, la meteorología. Una fina lluvia y un “orbayu” que casi no nos dejó en todo el día hicieron que mucha gente no se animase a venir hasta Morcín. Eso sí, los que estaban, tenían animación para todo el mundo.

    Tocaron Vinagre de Sidra, The Tergentes, etc. y enseguida llegamos nosotros.

    Fue un concierto bastante guapo. Sonaba bien, estábamos a gusto en el escenario, y se veía a la gente animada. Así que con el repertorio ya mítico más unos temas nuevos para la ocasión empezamos y dimos todo lo que teníamos allí arriba.

    Después Octopus, muy grandes, Mercyless, muy duros y contundentes, Desorden, con calidad… siguieron con la fiesta y con la buena música hasta tarde.

    Sentimos no poder deciros nada de los demás grupos pero tuvimos que marchar y no pudimos quedar a verlos, aunque seguro que lo hicieron genial.

    En resumen, un festival al aire libre, en un marco privilegiado y que además apostó por los grupos de aquí del “país”. No se puede pedir más. Hacen falta más iniciativas como esta así que esperamos que el año que bien haya más y mejor y que vuelvan a contar con nosotros.

  • 15-06-2012. LLANES. CONCIERTU ACÚSTICU PUB TAUMAS Open or Close

    El vienres 15 de xunu, altravesámos medio Asturies ya, invitaos por Cueli (Vidiago Rock) y pola xente del Pub TAUMAS, fuimos tocar a Llanes. Diba munchu tiempo que nun tocábemos pol Oriente asina que díbemos p’allá bastante emocionaos y nerviosos.

    Amás, díbemos contar colos collacios d’Oscarín de Cantabria que siempre nos alegran la vida nos conciertos, asina que too pintaba perbién.

    Lleguemos y, como siempre, tratáronnos como reis. Cerveces riques, cenorra, paseín per Llanes… Una bona nueche y, a les 0.30h entamamos a tocar. El repertorio yera’l mesmu qu’el día anterior n’Uviéu  y a la xente prestó-y. “VERSIONES VOL.1”, temes nuevos, versiones nueves y los clásicos del “Parte de la Solución”.

    Foi una pena que nun hubiera muncha xente pero, como siempre, los que tábemos pasámoslo mui bien. De fechu, naguamos por volver tocar pel Oriente. Siempre ye un placer.


     
    El viernes 15 de junio, atravesamos Asturias e invitados por Cueli (Vidiago Rock) y por la gente del Pub TAUMAS fuimos a tocar a Llanes. Hacía mucho que no tocábamos por el Oriente así que íbamos bastante emocionados y nerviosos.

    Además, íbamos a contar con los amigos de Oscarín de Cantabria que siempre nos alegran la vida en los conciertos. Así que todo pintaba muy bien.

    Llegamos y, como siempre, nos trataron en Llanes como reyes. Cervezas ricas, cenorra, paseo por Llanes… Una gran noche y, a las 0.30h empezamos a tocar. El repertorio era el mismo que el día anterior en Oviedo y a la gente le gustó. “VERSIONES VOL.1”, temas nuevos, versiones nuevas y los clásicos del “Parte de la Solución”.

    Fue una pena que no hubiera mucha gente pero, como siempre, los que estábamos lo pasamos muy bien. De hecho, estamos deseando ya poder volver tocar por el Oriente. Siempre es un placer.